Veel nieuwelingen op korte tijd!

Gestart door Gerolf, 01 juni 2006, 12:36:06 PM

martintje

[:D] Jan, ............en dat laten we niet op ons zitten nu [8D]
Mvg Marty

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef
citaat:
Ja jan laten we het hopen,jullie behoeven niet bang te zijn,we zullen belgie niet bezetten.wim
Och in 1302(de slag der gulden sporen) hebben we onze zuiderburen ook buitengekregen
Nog even en 1830 wordt genoemd. Oeps ... te laat [;)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

locomotion

Iedereen is welkom. Uiteraard. Nederlander, Belg of Chinees. Het doet er niet toe. Het thema is Modelspoor met het accent op Belgisch. Maar afwijkingen zijn altijd toegestaan. We kunnen altijd corrigeren. En ons lijfblad is Modelspoormagazine.
Dus laat onze Noorderburen maar komen. Voor de Chinezen ligt dat anders. Die zijn echt met teveel en ze schrijven zo (eigen)aardig.
Locomotion

Johnnytrein

Martintje, Waarom en vooral wie heeft die stekker dan uitgetrokken. Als ik die kapoen vind .... Juist. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

55erke


Ja dat vraag ik me ook nog altijd af?  Waarom is het gesloten?

martintje

Johnny, de stekker is er door de geestesvader admin zelf uitgetrokken.
Het waarom wordt op de doorstartsite zat over gespeculeerd en ik weet ook de exacte reden niet, ik heb dan wel jaren achter de schermen kleine bijdrage mogen leveren als chef letterplakker op de beurzen [:D], ik weet wel iets, maar als ik iets niet 100% zeker weet ga ik het ook niet rondbazuinen. Als ik het wel 100% wist ook niet trouwens [8D]
Mvg Marty

Ludwig

Het nieuws sloeg bij mij in als een bom,beneluxrail is niet meer.
Doodzonde is het,ik heb op weinig plaatsen op zoveel begrip kunnen rekenen om het feit dat ik nieuw was in deze hobby.
Van onze noorderburen kan je zeggen wat je wil, maar hulpvaardig zijn ze altijd en overal.
Hopelijk komt alles nog in orde [V]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Tom

Ik heb nooit op beneluxrail gezeten, en ik kan mij niet voorstellen hoe het daar is geweest.
Maar ik ben even gaan kijken toen ik hoorde dat ze er mee stopten, en ik vond de vermelding dat het gedaan was met beneluxrail noagal flauw.
Wel vele bedankingen maar voor de rest zelfs geen reden.
Ik mag er niet aan denken dat het van de ene dag op de andere zou kunnen gedaan zijn met MSMforum.
Tom

martintje

denk niet dat dat gat gebeuren, benelux was een prive site met alleenheerschapij, MSMForum kan vlgens mij niet door 1 persoon gestopt worden omdat het niet van 1 persoon is, of misschien dat MSM zelf de kraan dicht kan draaien, maar ook dat zie ik niet snel gebueren....denk ik........persoonlijk...ach ik zeg oook maar wat[:)]
Mvg Marty

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door martintje

of misschien dat MSM zelf de kraan dicht kan draaien,

Alsjeblieft MSM doe dat nooit!!!
Tis hier zo plezant en ben er zeker van dat ik de enigste niet ben die dat vind.

n/a

Er zijn gelukkig genoeg andere forums. Bovendien is er nu ook een Nederlands Marklin forum.

Tom

Ja maar er kan voor mij geeneen tippen aan het MSMforum.
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Tis hier zo plezant en ben er zeker van dat ik de enigste niet ben die dat vind.

Vind ik ook. [^]
Tom

DelticPower

@Kedeng Kedeng @ Tom.
Een waarheid als een koe. Door geen enkel zinnig forumlid (lees mens)
iets tegenin te brengen.[;)]
Groeten van Jan

Johnnytrein

En voor de belangstellenden hier de doorstart link http://www.somda.nl/bnlr/forum/ Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about