Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Veel nieuwelingen op korte tijd!

Gestart door Gerolf, 01 juni 2006, 12:36:06 PM

Gerolf

Even naar de ledenlijst gekeken, en alleen vandaag en gisteren al 10 nieuwe leden 8D
Het komt misschien wel door de teloorgang van beneluxrail. Op hun afsluitpagina maken ze reclame voor ons forum.
Ik hoop in ieder geval dat we de goeie eigenschappen van het Benelux-forum hier kunnen meenemen, en dat de oorzaak (oorzaken) van hun sluiting hier buiten blijven.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Wel Gerolf, we hebben er zo nog een paar gehad, ik bedoel moeilijke mannen. die zien we voorlopig toch ook niet meer. Discussie moeten kunnen maar een minimum aan beleefdheid moet iedereen houden. Trouwens op dit forum is iedereen gelijk alleman is groen, ge hebt noordelijke groen en zuidelijke groen. O ja tim en marc zijn belgen en geen nederlanders.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Ik kom juist terug van school, kijk even op het forum en wat zie ik bij recente onderwerpen, wel zes onderwerpen bij nieuwe leden. [8D]
Een record.
Tom

Kedeng Kedeng

Aan alle nieuwe leden welkom.
(kan het beter hier zeggen dan iedereen af te gaan [xx(] zo veel [:0])

En zet jullie effen in profiel.

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1505

Gerolf

Correctie: Alleen vandaag al 17 ... en het is nog maar 19u53. De avondspits moet nog beginnen. Ja wadde !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

55erke


Hopelijk gaan we t'een en het ander te zien krijgen van de nieuwelingen , en veel bijleren natuurlijk.
Ik ben benieuwd

Groeten
Johan

MARKLINRIJDER

Hallo aan allen die er net bij zijn gekomen maar ook aan die die eral waren,

Heb zo de indruk dat het moeilijker wordt om direkt te reageren op bepaalde posts.  Ik kan haast niet meer volgen als ik Bv. al zie op de topic van kedeng kedeng 2Blz. bij op 1 dag.  Dat wordt lezen geblazen.

Groetjes,

David

eric

AMAI,
Het wordt hier druk.
Aan alle BNLRers die naar hier gekomen zijn, welkom.
Aan alle BNLRers die nog niet gekomen zijn, ook welkom.

janjozef

Weet er iemand hoeveel leden  het benelux forum telde kunnen we uitreken hoeveel we er de volgende dagen nog kunnen verwachten. Alleen te hopen dat onze server dat blijft aankunnen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

martintje

ca 4600 bij het uittrekken van de stekker, en laatst eens zelf geteld naar werkelijk reagerende leden ca 1100 stuks. maar dat zijn mijn cijfers van een half jaar terug, voor de grote ledenschoonmaak toen het aantal van 6000 terugging naar 3400 en alle dubbele namen ed eruit gefilterd waren
Mvg Marty

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

God beware ons.

Jan





Ja jan laten we het hopen,jullie behoeven niet bang te zijn,we zullen belgie niet bezetten.

wim

martintje

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

God beware ons.

Jan





Ja jan laten we het hopen,jullie behoeven niet bang te zijn,we zullen belgie niet bezetten.

wim



Oneeee????? [:D][8D]
Mvg Marty

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef
God beware ons.
Dit is het forum van modelspoormagazine, een op Belgi? geori?nteerd blad. Ik verwacht hier geen 1000 extra noorderburen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

citaat:
Ja jan laten we het hopen,jullie behoeven niet bang te zijn,we zullen belgie niet bezetten.

wim


Och in 1302(de slag der gulden sporen) hebben we onze zuiderburen ook buitengekregen

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem