Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 147

Gestart door Michael, 23 april 2015, 22:14:33 PM

philippe_007

Lap, ik heb pech, zal geen goed weekend worden... geen MSM147 in de bus vandaag  >:(   >:(  >:(
Dat zal in den tuin werken worden ipv MSM te lezen.....  :-\  :'(

Huugooke

Citaat van: philippe_007 op 30 april 2015, 10:34:56 AM
Lap, ik heb pech, zal geen goed weekend worden... geen MSM147 in de bus vandaag  >:(   >:(  >:(
Dat zal in den tuin werken worden ipv MSM te lezen.....  :-\  :'(
Dat komt er van als je een abonnement neemt hé! De mijne gisteren gekocht in de modelspoorwinkel! ;D
(sorry Luc  :-[  )
Die thuisbezorging is het enige dat me weerhoudt. Onlangs nog maar eens een paar belangrijke dingen kwijtgespeeld in de post!

Huugooke

Omdat ik er nu toevallig mee bezig ben was ik natuurlijk zeer geïnteresseerd in het artikel over de 600.
De foto's die nog bestaan (en publiek te vinden) zijn allemaal van het aangepaste type, vandaar de verschillen, zoals de anders draaiende deur, de andere handgrepen, de ventilatoren boven de stuurposten.
Inderdaad had de blauw-beige schildering beter geweest voor dit model. Als het model van de fabrikant rechtstreeks naar hier gestuurd is, was de bel misschien toch aanwezig. Werden er bij de schildering in de NMBS kleur dan ook veranderingen aangebracht? Werd de bel er dàn afgehaald? En die lantaarnhouders (die op het model ook ontbreken), waren die op het Duitse model ook al aanwezig?
Vragen, vragen.
Met de informatie die er nu is bij gekomen zou ik het al aandurven om een ouwe Duitse Märklin-Trix kap te verbouwen naar type 2.

755philippe


Spijtig geen msm in de bus gevonden. Zal voor maandag zijn maar heb de lektuur nog tegoed. B-post kan niet overal tegelijk zijn. Trouwens heb er nooit problemen mee gehad. er
Mvg

755philippe

loebaske

Hier was het ook niets in de bus, dus maar verder knutselen hé


Metpetergaathetbeter

schijnbaar moet je wel knap en snel zijn om hem wel te mogen ontvangen, mijn MSM werd deze morgen netjes aangeleverd door Mr Postman ! ;D ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 april 2015, 13:28:04 PM
schijnbaar moet je wel knap en snel zijn om hem wel te mogen ontvangen, mijn MSM werd deze morgen netjes aangeleverd door Mr Postman ! ;D ;)

't Is wel een hele fraaie, maar ik ga niet doordraven om het gemis niet groter te maken ! ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 april 2015, 13:28:04 PM
schijnbaar moet je wel knap en snel zijn om hem wel te mogen ontvangen, mijn MSM werd deze morgen netjes aangeleverd door Mr Postman ! ;D ;)

Bescheidenheid is blijkbaar geen vereiste... ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter


philippe_007

Peter is de uitzondering dat de regel bevestigd  :D :D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 30 april 2015, 13:40:40 PM
Peter is de uitzondering dat de regel bevestigd  :D :D
kijk de 2 waarvan ik iets had verwacht hebben al gereageerd, nog 3 te gaan ! ;)

Johnnytrein

Ook hier bleef de brievenbus leeg :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

Hier lag die keurig op de map.... Swifterbant NL!! ;D ;D ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

fredje

Vanddag eveneens MSM in de bus ( Blankenberge) >>>>> ik ben blijkbaar ook een knapperd zoals Peter  :P

doomslu

Zoals verwacht hoor ik dus niet bij de knappe abonnees...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *