Ook verhuisd van Beneluxrail naar Modelspoorforum

Gestart door Robkop, 31 mei 2006, 23:35:22 PM

Robkop

Hallo forum,

Ik ben Rob,
Ben al ruim 40 jaar met modelspoor bezig, niet altijd even fanatiek, maar toch.
M?rklin is mijn huismerk maar zelf / ombouw is iets waar ik me al in een vroeg stadium heb bezig gehouden. Nu de meeste merken 3 rail modellen aanbieden is het een stuk makkelijker geworden.
Nu heb ik alleen een testbaantje liggen, met zowel analoge als een digitale voedingsmogelijkheid.Een grotere baan zit in de planning.
Ik ben ook wel eens "vreemd gegaan" met een Z-baantje in een tafellade. H0 vind ik toch meer mogelijkheden bieden.

Hier laat ik he even bij want TV prog "sporen uit het oosten" is net begonnen.

Tot later,
Groeten,

Rob

Gerolf

Ook welkom, Rob!
Is het toeval, of is Marklin zo populair in het noorden?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Dat is niks Rob de meeste getrouwde mannen gaan wel eens vreemd, hoorde deze week nog 70%, ge zijt dus niet alleen ik al 2 keer. in ieder geval toch welkom.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Robkop

Het enige "vreemde" was de schaalverhouding & DC ipv AC of digitaal in H0. Wel heb ik zelf lantaarntjes gefabriceerd in Z omdat ik de leverbare modellen erg prijzig vind en het wel leuk vond om te proberen of zelfbouw in Z nog te doen zou zijn. Ik moet zeggen dat het best mee viel.
Groeten,

Rob

Havoc

Heb je foto's of ander ateriaal om eens te toenen van die Z experimenten? Hier is trouwens een -heel slapend- Z forum.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem