Het forum gaat zo stroperig

Gestart door Michael, 06 april 2015, 07:57:09 AM

Peter

Luc, doe het wanneer het voor u het beste uitkomt.
Wij moeten ons daar maar bij neerleggen en geduld oefenen.
Met vriendelijke groeten
Peter

jakke

Citaat van: loebaske op 14 augustus 2015, 15:31:55 PM
allé Luc, is dit hier geen muiletrekkers gedoe (facebook) die kunnen ook geen minuut zonder, ze zouden er hun eten voor laten...

Hier is het hobby en kunnen gerust een week zonder het forum, waarom ??? omdat men dan niet moet komen neuten dat het slecht gaat...dus de boel stil leggen en werk er aan volgens het U past, simpel éénvoudig.....Just hé ????

Van 't zelfde gedacht.
Meer nog bedankt dat je er wil aan werken.

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

doomslu

Bedankt.

Ik denk dat ik ondertussen een stapje in de goede richting gegaan ben.
Misschien zal het morgen kunnen doorgaan en duurt het slechts een paar uurtjes (kunnen jullie ondertussen met de echtgenotes eens gaan wandelen  :D).
Ik ben weer een beetje optimistischer.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Deze avond zou perfect zijn, dan gaat t'vrouwke 100km stappen (alle lopen) en mag ik mee fietsen ;-)

knibbelknabbel

Citaat van: philippe_007 op 14 augustus 2015, 16:02:16 PM
Deze avond zou perfect zijn, dan gaat t'vrouwke 100km stappen (alle lopen) en mag ik mee fietsen ;-)

Hier 't zelfde... Alleen ikke online tracken, want moet op de kindjes passen ;-)

Huugooke

Zouden er nog mensen zijn die nog steeds staren naar "Apache is performing normaly" ?

doomslu

Citaat van: Huugooke op 14 augustus 2015, 19:20:12 PM
Zouden er nog mensen zijn die nog steeds staren naar "Apache is performing normaly" ?
Bij mij is dat weg. Wanneer krijg je dat?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Citaat van: doomslu op 14 augustus 2015, 21:43:28 PM
Citaat van: Huugooke op 14 augustus 2015, 19:20:12 PM
Zouden er nog mensen zijn die nog steeds staren naar "Apache is performing normaly" ?
Bij mij is dat weg. Wanneer krijg je dat?
Gisteren, na de mededeling dat er een update aan de gang was. Moest vanmorgen even "refreshen" en dan was het forum terug.
Misschien zijn er mensen die niet op dat idee zijn gekomen, die staren dan nu nog naar die mededeling zeker? ;D

centauri167

Citaat van: doomslu op 14 augustus 2015, 21:43:28 PM
Citaat van: Huugooke op 14 augustus 2015, 19:20:12 PM
Zouden er nog mensen zijn die nog steeds staren naar "Apache is performing normaly" ?
Bij mij is dat weg. Wanneer krijg je dat?

Bij mij is het ook weg, anders was ik hier nu niet, maar ik had dit tot vanochtend.
Door gewoon de pagina te vernieuwen kwam ik niet terecht op het forum, beef altijd: "Apache is performing normale"
Door te drukken op de link via de website die nog open stond van gisterenavond kwam er ook :"Apache is performing normale"
Pas toen ik de pagina's had afgesloten en een tijdje later hemelaal van nul naar de site van modelspoormagazine ging en dan de link naar het forum gebruikte werkte het.

Spijtig dat al je werk voor niets was ...   :(

Huugooke

inderdaad, na elke refresh deze boodschap, tot vanmorgen.

doomslu

Paul, al mijn werk was niet voor niets en bovendien was een flink stuk van de tijd gewoon... wachten op de transfer, maar wel zenuwslopend.

Misschien dat ik morgen toch nog de stap waag. Wees voorbereid!!!!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


centauri167

Citaat van: doomslu op 14 augustus 2015, 22:10:58 PM
Paul, al mijn werk was niet voor niets en bovendien was een flink stuk van de tijd gewoon... wachten op de transfer, maar wel zenuwslopend.

Misschien dat ik morgen toch nog de stap waag. Wees voorbereid!!!!

Moest je er morgen voor gaan, veel succes !   :)

PietB

Citaat van: centauri167 op 14 augustus 2015, 22:15:24 PM
Moest je er morgen voor gaan, veel succes !   :)
Ja Luc succes, en laat het niet zover komen als in dit filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=sN37Fn3Hw8E

grt Piet.

guydhaese

Citaat van: jakke op 14 augustus 2015, 15:50:29 PM
Citaat van: loebaske op 14 augustus 2015, 15:31:55 PM
allé Luc, is dit hier geen muiletrekkers gedoe (facebook) die kunnen ook geen minuut zonder, ze zouden er hun eten voor laten...

Hier is het hobby en kunnen gerust een week zonder het forum, waarom ??? omdat men dan niet moet komen neuten dat het slecht gaat...dus de boel stil leggen en werk er aan volgens het U past, simpel éénvoudig.....Just hé ????

Van 't zelfde gedacht.
Meer nog bedankt dat je er wil aan werken.

Jan

+1