Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Het forum gaat zo stroperig

Gestart door Michael, 06 april 2015, 07:57:09 AM

PietB

Luc ik heb je email beantwoord.
Misschien dat dat je op weg helpt.

Nog een tip.
Probeer de 'nieuwe' database zo in te stellen dat hij een mirror is van de oude 'huidige'.
Ik weet (heb er geen ervaring mee!) dat dat zou moeten kunnen.
Als dat lukt en je gaat bijvoorbeeld ergens volgende week over dan hoef je niet te kopieren.

grt Piet.

Rangeerduivel

#76
Citaat van: doomslu op 13 augustus 2015, 22:07:19 PM
Misschien doen we morgen een nieuwe poging...

Luc,
Jij beseft niet wat het voor ons betekent zeker om het nog eens een dag zonder forum te moeten stellen!! >:( >:(

;)

loebaske


Steam.N

Stom dat ik er geen verstand van heb.  Ik zou je anders met plezier helpen ...
Veel goeie moed gewenst.
En laat je niet opjagen: we overleven zeker wel enkele dagen zónder forum  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mark7758

Sterkte luc. We denken aan je. (Heb wel een foto van je om naar te kijken. :) )
Al heb ik andere voorkeuren. Maar ja het forum = Luc en Luc = Forum.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Steam.N

Citaat van: mark7758 op 14 augustus 2015, 08:44:47 AM
... Heb wel een foto van je om naar te kijken ...

Misschien beter een webcam.  Dan zien we wanneer Luc zich alweer haren uit de kop trekt ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: Steam.N op 14 augustus 2015, 08:46:56 AM
Citaat van: mark7758 op 14 augustus 2015, 08:44:47 AM
... Heb wel een foto van je om naar te kijken ...

Misschien beter een webcam.  Dan zien we wanneer Luc zich alweer haren uit de kop trekt ...
Je wil het niet zien...  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Oh ja wel.
Kijk al uit naar Genk. :)
Sterkte in het weekend.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Ik ben al weer aan 't brainstormen met Piet...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

AAargghh! "Brainstormen met Piet", waarom klint dat als: wéér een dag zonder forum?  :o  ;D

Succes, jongens!  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Citaat van: Michiel op 14 augustus 2015, 11:29:20 AM
AAargghh! "Brainstormen met Piet", waarom klint dat als: wéér een dag zonder forum?  :o  ;D

Succes, jongens!  ;)
;D
Het grootste probleem wordt nu: wanneer? Dit is m'n laatste dag verlof.
Daarna is 't ofwel 's avonds, ofwel in 't weekend. Beiden zijn storend voor de gebruikers...  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Eén avondje 'zonder' is nu ook geen ramp hoor. We gunnen je ook een aangename laatste dag verlof. Maandag helemaal gestresst op het werk komen nog voor je begint te werken is ook niet leuk...

Michiel

Luc, doe het wanneer het JOU het beste uitkomt. Jij steekt er je vrije tijd in. Jij beslist wanneer het zal gebeuren. Wij kunnen best wel weer een dag zonder forum, ook 's avond of in 't weekend.  ;)

Maar verwittig dan wel even, dan weet ik wanneer ik weer eens kan gaan knutselen aan de baan.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mark7758

Doe maar morgen. Heb toch nachtdienst. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske

allé Luc, is dit hier geen muiletrekkers gedoe (facebook) die kunnen ook geen minuut zonder, ze zouden er hun eten voor laten...

Hier is het hobby en kunnen gerust een week zonder het forum, waarom ??? omdat men dan niet moet komen neuten dat het slecht gaat...dus de boel stil leggen en werk er aan volgens het U past, simpel éénvoudig.....Just hé ????