Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Nieuw in 1

Gestart door treinbert, 04 april 2015, 13:39:51 PM

treinbert

Even een kort berichtje.

Ik ben redelijk nieuw met spoor 1. Ik ben reeds ruim 30 jaar met spoor H0 bezig geweest en had een hele grote modelbaan, maar deze is helaas verbrand.
Ik heb toen de beslissing genomen om op spoor 1 over te gaan. Ik moet alleen nog kijken waar ik de ruimte maak.

Ik ben nog wel iets in H0 bezig, want op de club, DigiMRC, maak ik een BahnWerke van 6,4 meter by 60 cm, welke aan de zijkant van de grote baan gekoppeld kan worden.

Groet,
Bert
Veel plezier met de hobby,

Bert Mengerink

Michael

Bert welkom op het forum, je zal hier genoeg vinden en stel je vragen er is altijd wel iemand die er wat over weet te vertellen, succes met je spoor 1 avontuur.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Welkom op ons forum, Bert !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kees-Jan

Welkom Bert.

Laatst bekeek ik een YouTube filmpje waar de filmer vertelde:

Als je 1x een spoor 1 model in handen hebt gehad wil je eigenlijk niets anders meer. Dat is ook zo.

Tzt kom je maar een keer kijken bij Walter en mij naar de spoor 1 baan in modules die we aan het bouwen zijn. We hebben vandaag een Berlingo vol met hout opgehaald bij de hofleverancier van module bakken.




Gerolf

Welkom op ons forum, Bert  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eddy

Hoi Bert,

Ik ben ook nog actief in een HO club,maar mijn voorkeur gaat toch naar spoor 1 en groter in live steam.

welkom ,groeten eddy