Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Groepsaankoop Printjes "alles-etende-Led"

Gestart door Gerolf, 25 maart 2015, 12:05:37 PM

dani

klinkt goed, Gerolf !!!    minder kopzorgen en verschillende leveranciers, en alles ineens geleverd .

BEDANKT dat je dit initiatief wil dragen, dat wordt geapprecieerd.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

Volledig eens met Dani & Gerolf

+1

bellejt

Gerolf,in de hitte ben ikzelf vergeten een volledige print te bestellen.
Ik heb alles nagerekend en kom uit op 12,14 of 13 euro voor een volledige print aan onderdelen met enkele reserve weerstandjes en condensatoren..
Denk dat je daar bij Conrad wel een deel zal boven zitten maar als jij het kan leveren voor 11 euro de print dan mag je het gerust bestellen hoor.Is dan wel makkelijker dat het 1 persoon is die alles doet.

PS :
de weerstanden komen bij mij op 1 euro voor 300 stuks en bij Conrad op 27 euro
de condensatoren komen bij mij op 2 voor 100 stuks  en bij Conrad op 11 euro.

Gerolf

Geen probleem - graag gedaan

Ik merk dat er mensen zijn die in elkaars buurt wonen - een idee om verzend- en verpakkosten te delen op die manier ?
Dani - Bolje (?) - Loebaske - Michael (?) - reeves (?) - Olivier77 - Rangeerduivel - Gardevil (?)

Citaat van: bellejt op 27 maart 2015, 12:18:18 PMde weerstanden komen bij mij op 1 euro voor 300 stuks en bij Conrad op 27 euro
de condensatoren komen bij mij op 2 voor 100 stuks  en bij Conrad op 11 euro.

Ik weet niet waar je die gegevens haalt,
Zowel weerstandjes als condensatoren vind ik daar aan ongeveer 1 cent/stuk ... C'tjes weliswaar met de 2000 ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bellejt

Gerolf kan je die nummers hier eens doorspelen aub ? Vind ze niet terug aan die prijzen.

loebaske

Ik en Dani wonen regio Aalst, om precies te zijn ikke in Mere
eventueel kan ook Rudy en Olivier hier terecht...en als Johnny er moet hebben ook...

Gerolf

Citaat van: bellejt op 27 maart 2015, 12:34:34 PM
Gerolf kan je die nummers hier eens doorspelen aub ? Vind ze niet terug aan die prijzen.

Condensatoren: 453348 (2000 stuks)
Weerstanden: 1208894 (vanaf 50 stuks kosten die 1 Eurocent/stuk)

Citaat van: loebaske op 27 maart 2015, 12:35:38 PM
Ik en Dani wonen regio Aalst, om precies te zijn ikke in Mere
eventueel kan ook Rudy en Olivier hier terecht...en als Johnny er moet hebben ook...

Zie je wel - als je het afgesproken krijgt is de verzending gedeeld door 5 voor jullie  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

Citaat van: Gerolf op 27 maart 2015, 12:48:56 PM
Zie je wel - als je het afgesproken krijgt is de verzending gedeeld door 5 voor jullie  ;)

Mega cool...  4 euro Kiala gedeeld door 5 ...     en dan 20 liter naft :-)   LOL
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

gevonden.Is dan makkelijker als je inderdaad alles bij jou laat toekomen en vandaar doorstuurd.Voor mij mag  het geleverd worden bij Eric hoor.Hij  mag ze mss voor mij ook bouwen nu hij toch rustig thuis is met BOB.Hebben bij elkaar toch een lopende rekening :).

philippe_007

Ik had graag ook 2 printjes ontvangen (als ik niet te laat ben)

componenten heb ik (nog) niet nodig... tegen dat ik de prints begin te bouwen zijn we een tijdje verder

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 27 maart 2015, 12:48:56 PM
Zie je wel - als je het afgesproken krijgt is de verzending gedeeld door 5 voor jullie  ;)

Dan stel ik voor Gerolf,dat je alles naar Loebas stuurt(tenminste als hij er mee akkoord is),
hij is de minst mobiele ;D ;D
Dan kunnen wij bij hem afhalen,een pint(of3) drinken en betalen voor verzending en eventueel aankoop goederen,dat valt nog te regelen/af te spreken.

Alhoewel ik ook voor andere opties opensta,u zegt maar!

;)

dani

dat gaat Eric meer kosten aan pinten dan aan verzending.   Haha.... daarvoor zijt ge altijd rap hee Rudy :)   
Wacht es efkes.....   gij drintk toch cola ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 27 maart 2015, 13:46:04 PM
Wacht es efkes.....   gij drintk toch cola ?

Als het te krijg is verkies ik Leffe-bruin! 8)

;)

En nu terug on-topic,het wordt anders te verstrooiend voor Gerolf! ;D

gardevil

#73
Gerolf,


had nog niet doorgegeven hoeveel ik er wou. Doe mij maar een volledige wafer (22 stuks) wel graag gemonteerd.

Ik kom van Schoten, en passeer regelmatig bij jou Gerolf, kan mijn printjes eventueel bij jou ophalen indien jij de montage zou doen, ander moet ik zien hoe ik eraan geraak.

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Geert

Citaat van: Huugooke op 24 maart 2015, 22:29:39 PM
Als anti-flikker-elco, is 100micro niet veel zaaks heb ik ondervonden

Klopt wel, even een testje gedaan met elco 470µF en stroom door LED (via LM317) van 10mA. Na 0,3s was deze al ontladen. Op de foto zie je spanning over condensator die lineair ontlaad. De onderste curve is de spanning over de LED. (1,8V)




Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen