Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

"Aalst Modelspoor", opendeur op 28 & 29 maart 2015

Gestart door mivc057, 24 maart 2015, 18:07:51 PM

mivc057

Alle modelspoorders die komend weekend afzakken naar Aalst kunnen de evolutie komen bekijken ,na de "Ontmoetingsdagen" van 2014, die de leden van "Aalst Modelspoor" hebben gerealiseerd gedurende het voorbije jaar.

-De H0-clubbaan is momenteel operationeel, voorlopig nog manueel digitaal DC

-De grote H0-baan "Geraardsbergen" met een uitbreiding ter demonstratie van een heel
ander concept om de baan automatisch te laten rijden.

-Een leuk gastbaantje "Pocahontas County" in On30 (1:48), gastbaan Ontrax 2010

-De permanente O-baan bereden door leden van het O-Forum

-De imposante spoor 1-baan die zich in het gebouw een weg gezocht heeft van de ene
ruimte naar de andere met tal van blikvangers erop.

-Een LGB-baan van ons oudste lid André (84j)
 
-Op zondag zullen er demonstraties gegeven worden met live-steam-locs schaal 1

-Verkoopstanden met nieuw en tweedehands materiaal.

-Cafetaria met drank , versnapperingen en streekproducten aan meer dan democratische
prijzen.

-Inkom gratis

-Ruime parking langsheen de Dender ( rechteroever)

Dit alles komende zaterdag en zondag telkens van 10 tot 18 uur , Pierre Corneliskaai 35, op geen 5 minuten wandelafstand vanaf de achterzijde van het station Aalst.

Wegwijzers "Aalst Modelspoor" (als ze tenminste dit jaar blijven hangen) ;D

Welkom en tot dan,

Het AM-team

bellejt

is de lift beschikbaar want we komen met een rolstoel ganger ?

dani

tsjah, wat zou ik zeggen....

Als er op 1 weekend  2 clubs op boogscheut van elkaar opendeur dag houden, dan kan je toch bijna niet anders dan ze allebei even te gaan bezoeken, dat heb ik vorig jaar ook gedaan en dat ben ik nu ook van plan.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

mivc057

De lift is spijtig genoeg niet meer bruikbaar ( is er wel nog) maar het is een gemakkelijke brede trap en er zijn genoeg vrijwilligers, welkom Eric.

bellejt

oke ,  dan zie ik met Eric want ik speel chauffeur voor mijn maatje.

mivc057

Een oprechte dank aan de talrijke bezoekers van onze opendeur-weekend die ons hun bewondering voor het gepresteerde werk hebben betuigd.
Aan de mensen van linkeroever ook bedankt omdat we niet alle wegwijzers dienden te gaan ophalen na sluitingstijd ! :-\
Spoorse groeten en tot een volgend evenement bij "Aalst Modelspoor"

rgp

Michel,

Het was dik in orde.  En mijn vriendin vond het ook goed, dus ik mag blijven voortdoen ;D

Roland

loebaske

Oeps, heb je niet gezien Roland...
Was de eerste keer dat ik op bezoek kwam en moet toegeven dat jullie goed bezig zijn...

dani

het "niet gezien"   fenomeen, zo herkenbaar !!!


Ik heb het ook mee gemaakt...  Zo druk aan het kijken naar alles dat ik zeker enkele "bekenden" van hier heb gezien, maar ze niet herkend.  En dan zelfs een aantal spullen gekocht van Michel, hem er laten bij halen voor een "vriendenprijsje", enhem dan ook niet echt als zijnde  "DE Michel" herkend.... Stom stom stom....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Ook hier is veel vooruitgang geboekt sinds mijn laatste (niet opendeur) bezoek!

Zelfs het oudste clublid zijn stoommachine stond op volle toeren te draaien...

Ook voor jullie mijn complimenten mannen!

;)