Nieuw lid

Gestart door Peter Dillen, 19 maart 2015, 14:17:12 PM

Peter Dillen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 maart 2015, 20:54:57 PM
eens een vraagje Peter,al ooit eens geprobeerd een spoormodel(wagon) te beschilderen of te bekladden met graffiti ?

groeten Peter ;)

De periode waarin mijn diorama's gesitueerd zijn, bestond graffiti nog niet ;) hoogstens een paar schuttingwoorden ;D
Nee dus dat heb ik nog nooit gedaan.

Peter Dillen


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter Dillen

Een vraagje: ik heb al op verschillende manieren geprobeerd een foto op deze website te zetten.
Het lukt mij niet met een foto die op flickr staat. Het lukt wel met foto's die ik op andere plaatsen heb geupload. Ik kan wel de link op flickr kopieeren en  plaatsen maar dan zie ik alleen een blauw hokje met een vraagteken. Wie kan mij helpen?

doomslu

Citaat van: Peter Dillen op 02 april 2015, 21:56:28 PM
Een vraagje: ik heb al op verschillende manieren geprobeerd een foto op deze website te zetten.
Het lukt mij niet met een foto die op flickr staat. Het lukt wel met foto's die ik op andere plaatsen heb geupload. Ik kan wel de link op flickr kopieeren en  plaatsen maar dan zie ik alleen een blauw hokje met een vraagteken. Wie kan mij helpen?
Ikke?



luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

aub, printscreen van Cedric.

stap 2 by LSModels, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Hoe doe je het?

In Flickr klik je rechtsonder op het gebogen pijltje "Share this photo".
Je kiest "BBCode" en kopieert vervolgens de link.

Het is best dat je die link wat opkuist, want ze zetter er wat 'rommel' bij.
Behoud enkel wat tussen de IMG-tags staat.

edit: bedank Olivier voor de illustratie!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter Dillen


Gerolf

Ik denk dat het apenstaartje in het adres misschien voor problemen zorgt ...
Maar er staat vooral geen .jpg of zo aan het einde van de link ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter Dillen

Citaat van: doomslu op 02 april 2015, 23:00:54 PM
Hoe doe je het?

In Flickr klik je rechtsonder op het gebogen pijltje "Share this photo".
Je kiest "BBCode" en kopieert vervolgens de link.

Het is best dat je die link wat opkuist, want ze zetter er wat 'rommel' bij.
Behoud enkel wat tussen de IMG-tags staat.

edit: bedank Olivier voor de illustratie!  ;)


Is de screendup wel recent?. ik heb niet helemaal hetzelfde screen. Het pijltje onder staat er niet. Boven in de bamenubalk staat wel een pijltje, daar kan ik de link ook wel copieeren en tussen de tags zetten(opgekuist) en toch krijg ik de foto niet te zien :-[ :-[ :-[ :-[

doomslu

Peter, eerst moet je de foto aanklikken.
Je moet hier terecht komen: https://www.flickr.com/photos/131312459@N04/16706575809/
En dan zie je wel het pijltje.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter Dillen


Nu heb ik de foto niet van flickr maar vanaf mij website geplaats , dat lukt dan wel.
Daar zit geen @ tussen.

Peter Dillen

Citaat van: doomslu op 03 april 2015, 10:22:16 AM
Peter, eerst moet je de foto aanklikken.
Je moet hier terecht komen: https://www.flickr.com/photos/131312459@N04/16706575809/
En dan zie je wel het pijltje.
Ik heb inmiddels dat pijtje ondekt maar nog lukt het niet via Flickr
Wel zoals je ziet van mij website/

loebaske

Hier ze Olivier, dat is modelbouw, rustig de tijd nemen om details te maken, het beste is sommige stukjes (diorama ) afzonderlijk op je werktafel te zetten in de plaats van bvb op de baan te werken....

OlivierV

#29
Peter, je moet bij dat pijltje op BBCode klikken, en ook het fotoformaat aanpassen, anders krijg je een prentje van 75x75px, eens ingesteld blijft het wel goed staan. ;)



edit: Eric, gebouwtjes maak ik altijd op mijn bureau. Enkel af en toe eens presenteren of het nog goed smoelt. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan