Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

evan

Hey Olivier,

Je hebt gelijk wat die spleet betreft.  Het gebouw staat nog los om er aan te werken.  Eens alle details op het gebouw zitten wordt het vast gelijmd en is de spleet verdwenen.

Ik moet aan het bebouw nog een deel details bevestigen en verlichting en dan kan het definitief geplaatst worden.  In afwachting van die details doe ik verder met andere zaken.

Ik heb net online nog wat materiaal besteld om een brug te kunnen bouwen links op de baan als viewblock. 

Groetjes :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976


Als dit geen mooie overgang naar de fidle is!!

Vind de verwering ook echt top 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Ik vindt de verering van de stalen gevel persoonlijk te zwaar.
Ga je die verwering van de "stalen" gevelbeplating nog verlichten Evan, of blijft ze zo.
Door de vrij gladde afwerking van steeldeck valt de vervuiling bij verticaal geplaatste platen meestal nogal mee, een donkere rand bovenaan net onder de daklijst en wat stoffige opspat beneden boven het dorpelprofiel.

Verder ziet het er weeral meesterlijk uit
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976


Oeps ik dacht dat het beton was ::)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

OlivierV

Alles heeft zijn rede dus, doe dan maar op je gemak verder. Misschien toch proberen om te voorzien dat wanneer de verlichting stuk zou gaan dat je het gebouw kan opnemen zonder schade te maken?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Martin Welberg

Citaat van: SuSke op 28 maart 2016, 12:37:38 PM
Ik vindt de verering van de stalen gevel persoonlijk te zwaar.
Ga je die verwering van de "stalen" gevelbeplating nog verlichten Evan, of blijft ze zo.
Door de vrij gladde afwerking van steeldeck valt de vervuiling bij verticaal geplaatste platen meestal nogal mee, een donkere rand bovenaan net onder de daklijst en wat stoffige opspat beneden boven het dorpelprofiel.

Verder ziet het er weeral meesterlijk uit

Heb jij het pand van mijn buurman nog niet gezien  ;) :P

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Morgen, is nu donker  ;)

Stedahult

Pandje lekker zo laten Evan. Hier in de Botlek staan zat van die grauwe
schoenendozen. Je betonliggers zijn trouwens erg fraai man.
Mvh. Steef

Koen

Buitengewoon knap, Evan.
Fantastische realisatie! Ik zal nog veel moeten leren voor ik dergelijk niveau kan halen (als ik het dan al ooit kan halen  ::)).
Ik laat regelmatig uw foto's zien aan niet-modelbouwers. Velen staan met verwondering te kijken naar wat jij realiseert. Chapeau!

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

evan

Amai Koen ferm compliment.  Bedankt man!

Ondertussen kleinne prulletjes tissendoor en niet echt noemenswaardig. 

Suske,  het steeldeck fragment valt beter mee dan de laatste foto. Het contrast van de verwering komt door de foto met gsm.

Ik ga er niet te veel me aan doen daar het gebouw fragieler wordt met de details er aan.

Mannen,  bedankt voor de gewaardeerde reacties.

Groetjes

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Ik heb nog eens naar de eerste posts van dit draadje gekeken. Dat is net een jaartje oud geworden.

Wanneer je de evolutie ziet van dit baantje/diorama in zo'n (korte) tijdspanne. Whaw !
Meesterlijk mooi en telkens ook met veel uitleg hoe en waarom bepaalde dingen zijn gemaakt.
Blijft boeiend en ik kan bijna niet wachten tot ik het eens live zal kunnen aanschouwen.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Martin Welberg

Beloofd..



Zou hier AK interactive moss deposits voor gebruiken, of abandoned vehicels deposits..

Chrisrail

#418
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 01 april 2016, 10:43:04 AM
Raar om te zien dat die golfplaten horizontaal geplaatst zijn,
en alzo minder kans op mosvorming te hebben.
Nederlanders hé? ;D ;)