Woluwe morgen

Gestart door reeves, 14 maart 2015, 12:21:09 PM

reeves

Gaat er iemand het forum?

Groet Tom

NielsVV

H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

reeves

Om negen uur afspreken aan de quick?
Kunnen de forum leden elkaar eens int echt zien  ;)

Groet Tom

Steam.N

Ik pas deze keer.
Druk weekendje ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Ik was van plan te komen maar werd er hier aan herinnerd dat ik in Ninove verwacht word op vw kever treffen.... Dus ik ga ook passen...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

reeves

Is die meeting daar nog altijd?
Endless summer geloof ik da ze in de tijd noemde , heb der ooit nog eens ne prijs gewonnen

Groet Tom

G8

Misschien, dat hangt van men humeur morgevroeg af  ::)

Maar als ik kom, passseer ik ook langs de Quick rond  9u om kennis te maken.



G8

Om 10 na 9 heb ik  ff aan de Quick gestaan.

Stond nog iemand te wachten, maar was niet van het forum ...  :(

volgende keer beter...  ;D


Metpetergaathetbeter

Citaat van: G8 op 15 maart 2015, 12:05:43 PM
Om 10 na 9 heb ik  ff aan de Quick gestaan.

Stond nog iemand te wachten, maar was niet van het forum ...  :(

volgende keer beter...  ;D
maar ja wie gaat nu om 09.10 in de rij staan wachten om een hamburger te kopen !  ;D

Metpetergaathetbeter

soms is het leuk al je afspreekt dat die iemand iets of wat geduld heeft ten het om 09.03 niet voor gezien houdt !

Draag het logo van MSM-forum de volgende keer (sorry ik heb het ook nooit me, maar ondertss ken ik al vrijveel forumleden !),( ik hoor al een aantal zeggen : " Spijtig genoeg" hé Rudy) mogelijks liep jij vele leden voorbij zonder die te (her)kennen !

groeten Peter ;)

bollen neus

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 maart 2015, 12:14:01 PM
soms is het leuk al je afspreekt dat die iemand iets of wat geduld heeft ten het om 09.03 niet voor gezien houdt !

Draag het logo van MSM-forum de volgende keer (sorry ik heb het ook nooit me, maar ondertss ken ik al vrijveel forumleden !),( ik hoor al een aantal zeggen : " Spijtig genoeg" hé Rudy) mogelijks liep jij vele leden voorbij zonder die te (her)kennen !

groeten Peter ;)

Ge gaat toch eens een ferme goede cursus Nederlands schrijven moeten volgen hoor, das bijna Chinees dat ge schrijft.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

mee alle Chinezen maar niet met den dezen!  ;D ;) hetgeen tss de haakjes achteraf lezen durft ook al eens helpen,tss de haakjes enkele bedenkingen  ;)

bollen neus

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 maart 2015, 12:22:04 PM
mee alle Chinezen maar niet met den diene !  ;D ;) hetgeen tss de haakjes achteraf lezen durft ook al eens helpen,tss de haakjes enkele bedenkingen  ;)

Hieruit blijkt dan nogmaals , dat ik echt niets kan leren van jou, hoe spijtig het ook is
Den Eric.

Rangeerduivel

Citaat van: bollen neus op 15 maart 2015, 12:20:23 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 maart 2015, 12:14:01 PM
soms is het leuk al je afspreekt dat die iemand iets of wat geduld heeft ten het om 09.03 niet voor gezien houdt !

Draag het logo van MSM-forum de volgende keer (sorry ik heb het ook nooit me, maar ondertss ken ik al vrijveel forumleden !),( ik hoor al een aantal zeggen : " Spijtig genoeg" hé Rudy) mogelijks liep jij vele leden voorbij zonder die te (her)kennen !

groeten Peter ;)

Ge gaat toch eens een ferme goede cursus Nederlands schrijven moeten volgen hoor, das bijna Chinees dat ge schrijft.
Den Eric.

Ja Eric jongen,ik heb het lang geprobeerd maar uiteindelijk de moed op gegeven,
het lukt niet meer,hij is al te laag gezakt! :( :( :( ;D

;)

dani

en was er voor de rest wat volk ,???
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.