Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 146

Gestart door MSC De Kempen, 13 maart 2015, 17:19:23 PM

EVP

#15
Citaat van: EVP op 25 maart 2015, 10:02:04 AM
hier ook in de bus gevallen.....


mag  ik aub een opmerking maken ? ziet er weer goed uit !  haahhahha ;)


Rangeerduivel

De hierboven genoemde is niet alleen hoor,hoeveel catalogi hebben wij reeds onder ogen gekregen in het Duits of Engels?
Roco,Esu,Marklin...noem maar op.
We zullen er gewoon moeten mee leven,
het geeft zelfs een boost aan de fierheid der Vlamingen,meerdere talen machtig te zijn,of er toch minstens hun weg in te vinden,
Wie heeft er al niet eens een item gekocht op Ebay,zelfs van Chinezen!

;)

Metpetergaathetbeter

hier ook deze morgen gearriveerd, zal leesvoer zijn voor deze avond, straks werken gaan !

mark7758

Ik hoe hem apart voor zaterdag. (Voor op het werk. Dienst met veel wacht uren.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 25 maart 2015, 10:20:54 AM
De hierboven genoemde is niet alleen hoor,hoeveel catalogi hebben wij reeds onder ogen gekregen in het Duits of Engels?
Roco,Esu,Marklin...noem maar op.
We zullen er gewoon moeten mee leven,
het geeft zelfs een boost aan de fierheid der Vlamingen,meerdere talen machtig te zijn,of er toch minstens hun weg in te vinden,
Wie heeft er al niet eens een item gekocht op Ebay,zelfs van Chinezen!

;)
Ik snap 'm niet... waarover gaat het?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

pffff ik zal moeten wachten tot deze middag, dan pas komt de postbode voorbij, het eerste wat ik zal doen is effe doorbladeren en dan naar het artikel over sluitlichten...

EVP

Citaat van: doomslu op 25 maart 2015, 10:30:33 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 25 maart 2015, 10:20:54 AM
De hierboven genoemde is niet alleen hoor,hoeveel catalogi hebben wij reeds onder ogen gekregen in het Duits of Engels?
Roco,Esu,Marklin...noem maar op.
We zullen er gewoon moeten mee leven,
het geeft zelfs een boost aan de fierheid der Vlamingen,meerdere talen machtig te zijn,of er toch minstens hun weg in te vinden,
Wie heeft er al niet eens een item gekocht op Ebay,zelfs van Chinezen!

;)
Ik snap 'm niet... waarover gaat het?


niets speciaals Luc... het ging over de eentaligheid van sommige advertenties meer niet...laat maar gaan ! dank u !  ;)

Metpetergaathetbeter

advert. in en andere taal dan het Nederlands zeer de vraag of ze productief zijn, als ze het al zijn dan eerder beperkt !  :-\

EVP

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 maart 2015, 10:35:50 AM
advert. in en andere taal dan het Nederlands zeer de vraag of ze productief zijn, als ze het al zijn dan eerder beperkt !  :-\

Viola zie.. daar gaat het over, idd dat was ook mijn bedenking! Dank u voor het verwoorden Peter !

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 25 maart 2015, 10:30:33 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 25 maart 2015, 10:20:54 AM
De hierboven genoemde is niet alleen hoor,hoeveel catalogi hebben wij reeds onder ogen gekregen in het Duits of Engels?
Roco,Esu,Marklin...noem maar op.
We zullen er gewoon moeten mee leven,
het geeft zelfs een boost aan de fierheid der Vlamingen,meerdere talen machtig te zijn,of er toch minstens hun weg in te vinden,
Wie heeft er al niet eens een item gekocht op Ebay,zelfs van Chinezen!

;)
Ik snap 'm niet... waarover gaat het?

Ik maak hier hetzelfde mee als jij een tijdje geleden Luc,ik reageer op een post(16) en na mijn reactie wordt de tekst in post 16 verwijderd/aangepast,en sta ik dus voor schut!
Jammer dat ik niet geciteerd heb...eigen schuld ,dikke bult  ;D

;)

doomslu

Als het gaat over de Franstalige publiciteit van Pierre Dominique, dan snap ik het.
Ik snap ook dat het een enkeling stoort. Langs Franstalige kant is dat net zo als een advertentie enkel in 't Nederlands is.

Aangezien het hier een webwinkel betreft, die enkel in 't Frans te gebruiken is, vinden de mensen van Pierre Dominique dat de advertentie enkel bedoeld is voor diegenen die Frans verstaan.
In principe dus elke Vlaming...  ::)

En als ik zie hoe gretig hier op het forum naar Duitse webwinkels wordt gerefereerd, dan lijkt het mij dat taal geen barrière hoeft te zijn.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Duits is véééél gemakkelijker te begrijpen dan Frans.

Huugooke

Citaat van: ceuleer op 25 maart 2015, 12:29:10 PM
Duits is véééél gemakkelijker te begrijpen dan Frans.
das glauben zie toch zelbst nicht. Als zie kaain doitsch in die sjoele gelernt haben ist das zeer zwierig tzu versteen. ;D
Ik lees persoonlijk liever een Franstalig tijdschrift dan een Duits; misschien omdat het Frans er in de school is ingeramd, en mijn Duits is maar "soldatenduits". Mij storen anderstalige advertenties niet, zolang ik de letterkes kan lezen toch; voor Aziatisch en Cyrillisch schrift trek ik de lijn!

G8

Citaat van: loebaske op 25 maart 2015, 10:31:48 AM
pffff ik zal moeten wachten tot deze middag, dan pas komt de postbode voorbij, het eerste wat ik zal doen is effe doorbladeren en dan naar het artikel over sluitlichten...

Dat van die sluitlichten was ook het eerste wat ik gelezen heb.

Wou er per direct aan beginnen , maar moet eerst nog wat verder osb plaatsen in de hobbyruimte  :(

G8

Citaat van: ceuleer op 25 maart 2015, 12:29:10 PM
Duits is véééél gemakkelijker te begrijpen dan Frans.

Helemaal waar  8)