Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 146

Gestart door MSC De Kempen, 13 maart 2015, 17:19:23 PM

MSC De Kempen

Voor de liefhebbers, hou zeker uitgave 146 van Modelspoormagazine in de gaten voor een uitgebreid verslag van de uitbreiding van onze modulebaan "Scherpenheuvel-Zichem"
( in MSM 100 kan je het eerste verslag vinden )

Voor meer info:

www.mscdekempen.be

of:

https://www.facebook.com/pages/MSC-De-Kempen/1622671974623163?ref=bookmarks

loebaske

Je bent wel vroeg zenne.....
en nu ik weet dat "scherpenheuvel-zichem" er in staat wil ik dit nummer niet  :D :D :D :D :D

Grapje, kijk er al naar uit...is lang geleden dat ik de baan nog eens heb gezien...

doomslu

Ja ja, eindelijk wordt een tipje van de sluier opgelicht...

Voor meer info: klik het plaatje

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Ziet er mooi uit. Benieuwd naar de bollenstamper. En ik ga akkoord met Guy in de inleiding, ik zie ook liever Belgische banen. En over dat buitenland ? De mooiste stukken rollend materieel vond ik op de vorige N-expo op een Belgische finescale N-baan. Van een Nederlander !

evan

Hehe...  Door de intro te lezen voelde ik me precies een beetje aangesproken ::)

Wel we doen ons best he :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Citaat van: evan op 22 maart 2015, 22:29:40 PM
Hehe...  Door de intro te lezen voelde ik me precies een beetje aangesproken ::)

Wel we doen ons best he :)
;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jb

Ik kijk uit naar de NS Traxx (piko), die staat volgende maand op de baan. Leuk dat er een artikel in de nieuwe msm zal staan, zo kom ik gelijk de verschillen te weten tegen over de acme. Over de nmbs 2802 van piko ben ik alvast tevreden voor zijn prijsklasse. Ook zag ik dat er moet gesoldeerd worden aan de sound decoder voor de 82/73.  :-\ daar ben ik geen held in  ::). Verder ziet het er weer een mooi exemplaar uit, mooi zo.

dgrr57

Citaat van: doomslu op 22 maart 2015, 21:54:08 PM
Ja ja, eindelijk wordt een tipje van de sluier opgelicht...

Voor meer info: klik het plaatje


145 of 146 ?

Michael

Ziet er weer een leuk boekje uit, Luc en medewerkers alvast hartelijk dank voor weer een prachtig nummer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: dgrr57 op 22 maart 2015, 23:25:19 PM
Citaat van: doomslu op 22 maart 2015, 21:54:08 PM
Ja ja, eindelijk wordt een tipje van de sluier opgelicht...

Voor meer info: klik het plaatje


145 of 146 ?
Wat bedoel je Patrick? Heb ik ergens een fout gemaakt?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

gisteren stond de foto van 145 onder je tekst Luc. De link was echter wel OK...

... en een Belgische baan, daar wordt ook hier aan gewerkt  ;) Zij het dan eerder aan passende scenery op een Belgische baan.
... Kon ik maar een beetje meer tijd kopen  :(

doomslu

Citaat van: Dirky op 23 maart 2015, 08:39:53 AM
gisteren stond de foto van 145 onder je tekst Luc. De link was echter wel OK...

... en een Belgische baan, daar wordt ook hier aan gewerkt  ;) Zij het dan eerder aan passende scenery op een Belgische baan.
... Kon ik maar een beetje meer tijd kopen  :(
Ok, een probleem met jullie cache dan, want de foto was wel degelijk vervangen en ik heb niks meer gewijzigd na 22 uur...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

Citaat van: Dirky op 23 maart 2015, 08:39:53 AM
gisteren stond de foto van 145 onder je tekst Luc. De link was echter wel OK...


+1

gardevil

Ziet er weer een tof nummer uit!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

EVP

hier ook in de bus gevallen.....