Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

VBV nieuwigheden 2015

Gestart door ward, 11 maart 2015, 15:05:54 PM

stoomlokje

Dat blauw stuurrijtuig van de BeNeLux is uitgeleverd door EloTrains

gr.
Saskia

Metpetergaathetbeter

op het laatste heeft die veel goederentreinen gereden, dit is de goedkoopste oplossing !(die heb je al veronderstel ik !) ;)

Ben

Mijn exemplaar ligt verzendklaar. :)

Gr, Ben.

vyncky

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2015, 15:32:43 PM
op het laatste heeft die veel goederentreinen gereden, dit is de goedkoopste oplossing !(die heb je al veronderstel ik !) ;)



De laatste in commerciële dienst.... Ik twijfel daarom nog ;)

meer foto's van de laatste ritten:
http://www.lijn-12.be/album-09-04-18.php

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Sicco

Ja, maar deze versie is wel de versie uit de tijd van de Benelux - maar niet getreurd, de verschillen zijn minimaal en ook deze versie was wel eens voor goederentreinen te zien. Of voor doodgewone groene M2 looprijtuigen tijdperk IV, maar die zijn er helaas niet in model  ;)

Metpetergaathetbeter

zijn er andere nr's in de toekomst verkrijgbaar in dezelfde schildering ? ;)

Sicco


755philippe

Hallo,
Volgens mij heeft Märklin een hele resem aan M2 rijtuigen uitgebracht. Die passen dan toch als sleep op de VB 2552. Deze heb ik liggen dus kan ik rijtuigen achter deze loc zetten en zonder meerkost.

Mvg

755philippe

Sicco

Al diverse malen besproken: Märklin heeft alleen trekduwrijtuigen (dat was een hele kleine groep), rode looprijtuigen (alleen te gebruiken vanaf eind jaren tachtig) en tijdperk III rijtuigen (tot drie maal aan toe). De gewone 600 stuks groene rijtuigen die tijdperk IV domineerden zijn er nog altijd niet. Maar wie weet, er komt weer een Neurenberg aan  :)


Metpetergaathetbeter

http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,11343.0.html

ook een draadje over 25.5 Sicco daar suggereerde iemand dat alle loc's niet dezelfde roosters hadden ?

Sicco

Allen 25 en 25.5 hebben vier roosters aan de kant van het JH-blok en drie aan de andere kant

VBS

Sicco denk dat Peter [en de link] bedoelen dat alle loks begonnen  zijn met horizontale lamellen in de onderste 3 roosters op rij aan beide zijde en dat ,op de 2557 na alle loks later verticale lamellen in de roosters [andere roosters] hebben gekregen .
2557 is natuurlijk een buiten beentje omdat dat een schade gevalletje betreft [2504 heeft toen in 1979 de plaats ingenomen]
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Ben

Over de 2552 die nu wordt uitgeleverd: weet iemand welke decoder interface daar in zit, is dat 21MTC?

Gr, Ben.

OlivierV

Citaat van: Ben op 18 december 2015, 07:43:09 AM
Over de 2552 die nu wordt uitgeleverd: weet iemand welke decoder interface daar in zit, is dat 21MTC?

Gr, Ben.
Allicht wel
'k Heb dat ook al gevraagd voor de 201.010 van de actie en die zou ook een 21MTC stekker hebben.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan