Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

VBV nieuwigheden 2015

Gestart door ward, 11 maart 2015, 15:05:54 PM

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 maart 2015, 20:35:49 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 11 maart 2015, 20:17:02 PM
Ook die ertswagons van VTG vind ik intressant geprijsd,
14,95€ 'tstuk en een 5de gratis!

;)
mogelijks in zakjes niet in de OVP zoals op opendeurdagen !

Geen probleem, als mijn bakjes klaar zijn heb ik toch doosjes teveel  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

reeves

Vijf setjes besteld :)

Groet Tom

loebaske

Nu dat ik al zoveel ertswagens heb staan die nu goedkoop  :(
Als er prijs vermindering voor die verpakking, dan mag het van mijn part altijd in een plastiek zakje,
is zoals Frans zegde, nadien heb je die toch maar teveel...


SuSke

gaat hem dus waarschijnlijk om een stunt van Roco om van wat stock af te geraken  ;)

of mogen we dat beschouwen als "een koop naar echte waarde"  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirky

#20

OlivierV

Citaat van: SuSke op 12 maart 2015, 13:14:57 PM
gaat hem dus waarschijnlijk om een stunt van Roco om van wat stock af te geraken  ;)

of mogen we dat beschouwen als "een koop naar echte waarde"  8)
Roco bracht eerder al eens zo een Nederlandse en Duitse set uit, vroeger zonder nemschachten maar vantegenwoordig zijn fijn afgewerkte wagentjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SirGresley

Een aantal van die Roco B goederenwagens interesseren me wel, frigo en klapdak, die andere zijn niet zo bizonder.
Dus als ik een aantal sets koop blijf ik met de rest zitten ofwel aan € 10 - 15 verkopen!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

bellejt

of ruilen met liefhebbers hé

loebaske

dacht dat het 8 voor 59€ waren ??? is 7.40€ per stuk ???

Sicco

Citaat van: SirGresley op 12 maart 2015, 14:51:45 PM
Een aantal van die Roco B goederenwagens interesseren me wel, frigo en klapdak, die andere zijn niet zo bizonder.
Dus als ik een aantal sets koop blijf ik met de rest zitten ofwel aan € 10 - 15 verkopen!

Als treinen in werkelijkheid volledig uit bijzondere wagens zouden bestaan zouden ze niet bijzonder zijn!  ;D

Ben

De 1ste batch staat op punt van uitleveren:



Gr, Ben.

jb

Ik zag hem er laatst staan, wauw! Jammer genoeg moet ik wachten tot de 2de uitlevering begin 2016  :P

755philippe

Mooie loc de 2552. Ik heb deze ook besteld maar... zijn hier ook wagons voor beschikbaar en zo ja, waar kan ik die kopen of... gaat VBV volgende jaar misschien ook personenwagons produceren. Ik vermoed van niet aangezien ze steeds goederwagons maken en er al veel grootserie producenten al zoveel personenwagons maken maar ik ben wel op zoek naar deze wagons. Artitec heeft ze gemaakt maar zijn al lang uitverkocht. Alle tips welkom.
Mvg

755philippe

OlivierV

i4 (nmbs) rijtuigen van LS of van heris (blauw met gele streep) 2 stuks dacht ik, dan 3 Plan W (ns) van Artitec, wederom blauw met gele streep en dan dat blauw stuurrijtuig van ik weet niet meer welk merk, maar een oranje DMS rijtuig kan ook als vervanging.

Verder kan je met deze loc vele goederentreinen trekken of andere internationale treinen, maar er bestaan sites om dit allemaal op te zoeken

www.beluxtrains.net

Belgisch materieel in H0
http://traintamarre.tassignon.be en sla hem op in je favorieten of bladwijzers. Zowat 95% van wat er ooit geproduceerd is staat daar in.

Ik zou deze loc ook graag bezitten, maar ja, studentenbudget. :D

Wanneer ze de gewone reeks 25 in het blauw aankondigen dan zal ik deze wel bestellen (zal maar al beginnen sparen), dan heb ik eindelijk een loc om trek-duw te rijden met mijn ene marklin stam m2 rijtuigen voor e-tractie. Maar dat is ook een loc die verder wel breed te gebruiken is voor zowel goederen als personenvervoer.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan