Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge

Gestart door conducteur, 08 maart 2015, 11:37:40 AM

conducteur



Al voor de 6de keer, als ik nog kan tellen organiseren wij in Blankenberge onze grote modeltreinruilbeurs tijdens het Paasweekend.
We hebben alweer enkele mooie banen, alsook een uitgebreid aanbod op de ruilbeurs met nieuw & 2dehands materiaal...
Neem ook eens een kijkje op de facebookpagina van "MSC De Dwarsliggers":
https://www.facebook.com/mscdedwarsliggers
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

centauri167

Als het weer wat meezit kom ik zeker af.

OlivierV

Zijn er mensen van deze omstreken (Aalst/Gent/Wetteren) die morgen zouden gaan? Ik zit eens te kijken om met de trein te gaan, maar het wordt allemaal erg krap omdat ik in de namiddag tot 's avonds moet gaan werken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#3
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 03 april 2015, 15:24:40 PM
Citaat van: OlivierV op 03 april 2015, 13:53:04 PM
Zijn er mensen van deze omstreken (Aalst/Gent/Wetteren) die morgen zouden gaan? Ik zit eens te kijken om met de trein te gaan, maar het wordt allemaal erg krap omdat ik in de namiddag tot 's avonds moet gaan werken.

Olivier, er zijn ook mensen die op zaterdag moeten werken....... ::)
oa den dienen uit Wetteren >:(

;)
Ik moet ook werken op zaterdag, vanaf in de namiddag.
Bij nader inzien lijkt het mij persoonlijk interessanter om eens naar een opendeur te komen in hun clublocaal.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

In tegenstelling zoals sommige meer blabla verkopen dan te gaan (tja die moesten werken in de namiddag maar hebben hier gans den dag op forum gehangen) , we zijn juist terug uit Blankenberge. Wat me wel opviel is dat er minder standhouders waren dan verleden jaar. Met een paar mensen staan babbelen en ook de opkomst is zeer tegen gevallen konden ze met zekerheid vertellen, veel kijkers weinig kopers , ik was dus op dat vlak ook nog een uitzondering als het ware.
Qua "betaalbare" of "aanvaardbare" prijzen daar heb ik ook echt niet veel van gemerkt op de 2dehands artikelen.
Vind het wel tof om elk jaar daar even binnen te wippen, een dagje zee doet deugd en verhelderd de geest.
Den Eric.

EVP

Citaat van: bollen neus op 06 april 2015, 17:52:18 PM
In tegenstelling zoals sommige meer blabla verkopen dan te gaan (tja die moesten werken in de namiddag maar hebben hier gans den dag op forum gehangen) , we zijn juist terug uit Blankenberge. Wat me wel opviel is dat er minder standhouders waren dan verleden jaar. Met een paar mensen staan babbelen en ook de opkomst is zeer tegen gevallen konden ze met zekerheid vertellen, veel kijkers weinig kopers , ik was dus op dat vlak ook nog een uitzondering als het ware.
Qua "betaalbare" of "aanvaardbare" prijzen daar heb ik ook echt niet veel van gemerkt op de 2dehands artikelen.
Vind het wel tof om elk jaar daar even binnen te wippen, een dagje zee doet deugd en verhelderd de geest.
Den Eric.



denk dat ook hier de economische crisis begonnen is, of al toe geslagen heeft !

conducteur

Toch bedankt voor zij die afgekomen zijn! Wij doen ons uiterste best om elk jaar iets mooi in elkaar te steken, en het ene jaar lukt dat al beter dan het andere... Morgen nog klein beetje opruimwerk in de zaal en dan is die weer leeg tot volgend jaar normaalgezien!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

modelbouwpatrick

Ben er ook geweest,heb voor mij enkele koopjes kunnen doen maar er zat niet veel meer in De TT baan was mooie is iets wat men in Belgie niet veel vind.
Kom volgend jaar zeker nog eens langs weekendje zee met beurs.Hopelijk dan meer koopjes.

philippe_007

Citaat van: EVP op 06 april 2015, 18:01:50 PM
...
denk dat ook hier de economische crisis begonnen is, of al toe geslagen heeft !

Ik denk dat er vooral weer veel nieuw materiaal op de markt is gekomen in het eerste deel van het jaar... en er nog enkele op ons afkomen...

Het is een tijdje geleden dat ik nog naar de beurs in Blankenberge ben geweest (een schande), ik vond dit altijd een toffe gezellige beurs met mooie banen. Is de datum voor volgend jaar reeds gekend? Dan kan ik deze al op de kalender plaatsen (de regel hier is wie de eerste iets op de kalender plaatst heeft voorrang  ;D ;D ;D ;D )

conducteur

Normaalgezien tijdens het Paasweekend dat geloof ik al eind maart valt volgend jaar als ik me de kalender nog goed herinner, moest dat toch wijzigen laten we dat zeker weten....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum