Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Opening Berlijns station werd bloedbad

Gestart door Jurgen, 27 mei 2006, 12:11:39 PM

Tom

Iedereen kan iets doen bv. niet doorlopen waneer iemand berdeigt of geslaan wordt (wat in Brussel-centraal wel gebeurde) of je stem laten horen in de demonstraties.
Tom

tufken

Ik ben al drie x tussengekomen.
Een vijftal jaren geleden in Brussel toen iemand een juwelier had overvallen, kreeg ik nog op mijn donder dat ik die te hard tegen de grond gegooid had.
Niet van de politie want die bedankte mij. Maar van hogerhand.

Enkele jaren geleden zaten er 2 inbrekers onze achterdeur aan het openbreken, ik liet mijn honden los, en ze hadden er ??n goed te grazen.(Ik heb mijn honden direct terug eraf geroepen)
De politie moest alleen maar het spoor volgen.
Resultaat, de kwetsuren moesten betaald worden door onze verzekering daar het niet binnen in huis was. Op een afgesloten tuin met 1,75 m hoge draad.
Binnen mag blijkbaar alles, in uw tuin niet
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


n/a

citaat:
Geplaatst door Tom

Iedereen kan iets doen bv. niet doorlopen waneer iemand berdeigt of geslaan wordt (wat in Brussel-centraal wel gebeurde) of je stem laten horen in de demonstraties.



Zolang het ??n tegen ??n is kan dit allemaal, maar meestal is dat krapuul nooit alleen , want in groep zijn ze toch OH zo sterk.Alleen zul je die lafaarden echter nooit zien.Sorry voor de uitdrukkingen maar als je de beelden op VTM nieuws ziet(over steekpartij in Engeland) heb ik daar geen ander woorden voor.

En Tom het is zeker goed bedoeld van jou , maar denk je nu echt dat die zogezegde democraten die in Brussel op onze kosten hun broek verslijten zich daar iets van aantrekken.Je mag nog zo hard roepen als je wil.

Na wat er in station Brussel gebeurde duurde het VIJF dagen voor er een reactie kwam van onze premier.Dit dan nog omdat de publieke reactie's te sterk werden.Na wat er in A'pen gebeurde duurde het nog GEEN VIJF UREN voor er een persconferentie werd gegeven.
PAS OP ik keur die daden zeker niet goed ver van.Dit spreekt toch voor zichzelf zeker,hoe de dames en heren notabelen over ons denken

Spoorse Groetjes
Locorail


Tom

citaat:
Geplaatst door Locorail

En Tom het is zeker goed bedoeld van jou , maar denk je nu echt dat die zogezegde democraten die in Brussel op onze kosten hun broek verslijten zich daar iets van aantrekken.Je mag nog zo hard roepen als je wil.

Dat weet ik wel, en ik zou ze heel graag allemaal eens mijn gedacht zegen van wat ik over hun vind, maar we kunnen toch niet blind blijven.
Tom

n/a

citaat:
Geplaatst door Tom

Dat weet ik wel, en ik zou ze heel graag allemaal eens mijn gedacht zegen van wat ik over hun vind, maar we kunnen toch niet blind blijven.
[/quote]

NEEN Tom dat kunnen we zeker niet,en vroeg of laat zullen ze het wel eens beseffen.
Ik hoop alleen dat het dan niet TE LAAT is

Locorail

Havoc

Onthoud dat voor als het nog eens verkiezingen zijn. Probleem is dat de meeste mensen al hun stommeteiten vergeten als ze enkele weken voor de verkiezingen het enige goeie ding doen in heel hun legislatuur.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

DelticPower

Havoc / Johan,

Politici zijn als duiven.
Voor de verkiezingen eten ze uit je hand.
Na de verkiezingen schijten ze op je kop.  ( sorry hoofd.)

Groeten van Jan

Tom

citaat:
Geplaatst door DelticPower

Havoc / Johan,

Politici zijn als duiven.
Voor de verkiezingen eten ze uit je hand.
Na de verkiezingen schijten ze op je kop.  ( sorry hoofd.)

Groeten van Jan

Dat vind ik nu eens een goeie beschrijving. [:D][:D]
Tom

Johnnytrein

Locorail, volgens mij is het reeds zover. Te laat bedoel ik. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

rgp

Dag,

1? Vandaag hetvolgende gelezen in een krant:  Waar bleef de witte mars toen P. Mombaerts werd vermoord door allochtonen in Schaarbeek ?

Idd er was geen, want dat zou racistisch zijn, lieten de "democratische" partijen door doorschemeren.

2? De oproep van de moeder van die vermoorde jongen in A'pen is dat geen racisme of werkt dat maar in ??n richting ?

Ik weet dat mijn standpunten niet "modieus" zijn, uit de tijd zijn enz, maar ik blijf ze wel verdedigen.

Bon en nu terug over treinen, misschien.

Roland

diesels

citaat:
Geplaatst door rgp

Dag,

1? Vandaag hetvolgende gelezen in een krant:  Waar bleef de witte mars toen P. Mombaerts werd vermoord door allochtonen in Schaarbeek ?

Idd er was geen, want dat zou racistisch zijn, lieten de "democratische" partijen door doorschemeren.

2? De oproep van de moeder van die vermoorde jongen in A'pen is dat geen racisme of werkt dat maar in ??n richting ?

Ik weet dat mijn standpunten niet "modieus" zijn, uit de tijd zijn enz, maar ik blijf ze wel verdedigen.

Bon en nu terug over treinen, misschien.

Roland



Vier vragen waarop ik liever geen antwoord krijg:
- Waarom wordt de indruk gewekt alsof men op 'Antwerpen' heftiger gereageerd zou hebben dan op 'Brussel'? Was Antwerpen toevallig 'minder erg' ofzo omdat het daar ging om een zinloze afslachtig van een minderwaardig soort mens (lees: zwarten) en in Brussel van een Arische Belg?
- Waarom gaat het hier ?berhaupt ineens over allochtonen terwijl het bronverhaal daar helemaal niet over gaat?
- Waarom is er nog steeds niet ingegrepen in dit topic terwijl ik een ander topic lees waarin men massaal vraagt in te grijpen als het om politiek gaat?
- Ging dit forum lang geleden niet over modeltreinen?

groeten Sicco
(het spijt me te zeggen, maar door dit soort zaken en door al dat geruzie hier kom ik hier met de dag minder graag)

Havoc

citaat:
het spijt me te zeggen, maar door dit soort zaken en door al dat geruzie hier kom ik hier met de dag minder graag


Amaai zeg. Ten eerste ben je niet verplicht te lezen wat je niet aanstaat. Ten tweede is er ook geen verplichting om in discusies die je niet aanstaan mee te doen. Ten derde hoop ik dat je geen krant leest of naar tv kijkt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

citaat:
- Ging dit forum lang geleden niet over modeltreinen?


Da's nu het eerste wat ik daarvan hoor. [:o)][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

diesels

citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
het spijt me te zeggen, maar door dit soort zaken en door al dat geruzie hier kom ik hier met de dag minder graag


Amaai zeg. Ten eerste ben je niet verplicht te lezen wat je niet aanstaat. Ten tweede is er ook geen verplichting om in discusies die je niet aanstaan mee te doen. Ten derde hoop ik dat je geen krant leest of naar tv kijkt.



Ooooow, dan is het goed. We zetten ene modelspoorforum op, maar gaan het dan vervolgens over allerle zaken hebben die niks met modeltreinen te maken hebben omdat 'het nu eenmaal op tv komt'....:-P

Ik ben zeer maatschappelijk en politiek betrokken, maar ik snap niet wat dergelijke onderwerpen op een modelspoorforum te zoeken heeft. Dat ik ermee bezig ben wil niet zeggen dat ik er _altijd_ mee bezig ben, net zo als het niet zo is dat als ik zeg dat ik er hier niet mee bezig ben, ik er _nooit_ mee bezig wil zijn (zoals jij suggereert).

Als ik op een politiek forum over de Mahano reeks 51 gaan lopen babbelen krijg ik ook gezeur, dat bedoel ik. En dan gaat het alleen nog over het off topic gehalte, daarnaast is er nog het gebrek aan nuance - maargoed, dat ben ik wel gewoon in politieke en maatschappelijke discussies

groeten Sicco

Gerolf

Wijze woorden, Sicco. Laten we ons hier met (model-)spoor bezighouden, en deze discussie be?indigen.
Politieke discussies horen hier niet thuis.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw