MSC HET SPOOR : Union Chocolatiere (0)

Gestart door renstimpie, 28 februari 2015, 10:31:15 AM

renstimpie

Zoals in een ander draadje gezegd, zijn we met MSC HET SPOOR terug vertrokken om enkele module banen te maken.   Een hiervan is Union Chocolatiere (0).    Onze schaal 0, tentoonstellingsbaan zal draaien rond het thema:   chocolade.   

De houtbouw is volledig in opbouw.

We houden jullie zeker op de hoogte van onze vorderingen.   

sdz1976

Een thema om vingers en duimen bij af te likken dus ;D

grtz,

Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

renstimpie

Lang geleden dat we deze baan in de kijker hebben gezet...  Ondertussen zijn we bezig aan de eerste scenary werken

Een fabrieksgebouw uit forex:



De sluis



Een nieuw fabrieksgebouw:





Groetjes vanuit MSC HET SPOOR ;)


loebaske


Prachtig mag echt gezien worden

Metpetergaathetbeter


RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Kris

Hallo,
Ik zal mijn spoor nul loc's maar eens smeren  :) om de chocoladetrein te trekken
Kris

SuSke

#7
Fabriekje en sluisje zien er echt goed uit ;) ;)

Van die staalstructuur wil ik eerst een paar foto's uit een andere hoek zien  ???  Er wringt iets bij me, maar dat is beroepsmisvorming  :-[ 8)

edit:
Foto's gezien van de structuur op smoelenboek ;)
Wat ik hierin mis, is:
- een stabilteitsverband in de lengterichting. Maar dat zal er nog wel komen
- de horizontale balken tussen de kolommen in beide richtingen. Weet niet of die er nog gaan komen.
Wat ik er te veel in vind, is de horizontale verstijver onder de knoop. Daar zit er maar een ter hoogte van de aansluiting van de knieplaat. Tenzij er nog iets aan de buitenkant wordt tegen aan gezet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Voor foto's uit een andere hoek,  zal je moeten wachten tot vrijdag.. :)   En wellicht krijg je dan nog een ander beeld van het bouwwerk..   WORK IN PROGRESS... ;)

Tim

sdz1976

Het ziet er tot hier toe al fraai uit.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

renstimpie

Ondertussen hebben ze niet stilgezeten aan de spoor 0 baan.   Een kasseiweg die met de hand gestempeld is...   Dinsdag een fotoke..

Tim

renstimpie


renstimpie


Michiel

Waauw! ERUG Mooi! Heerlijke variatie van de bodembedekking. Knap werk.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

renstimpie

komende dinsdag eens een filmpje maken...  testrijden voor de tentoonstelling..:)
Wij kijken er al naar uit. :)
Tim