Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Ontraxs 6,7 en 8 maart 2015

Gestart door Michael, 27 februari 2015, 15:38:40 PM

Michael

Citaat van: oebr op 08 maart 2015, 23:18:26 PM
Ben er met Michael en enkele sympathieke vrienden van hem uit Lelystad heen gegaan en het overtrof mijn verwachtingen. Zeer mooie en hoogstaande expo in een unieke setting. En een zeer gezellige dag met veel toffe ontmoetingen.
Doen we volgend jaar terug !

Was een super dagje zo samen met Red, volgende keer zeker voor herhaling vatbaar.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Brunel

Citaat van: Rangeerduivel op 09 maart 2015, 16:29:29 PM
Citaat van: Brunel op 09 maart 2015, 16:15:32 PM
Absoluut, heel knap gemaakt, maar met modelspoor heeft het niet zoveel te maken.

Ik meende er toch een trammeke op te zien...is ook modelspoor hé!

;)

Daarom schreef ik ook 'niet zoveel'. :)
Het diorama kon prima zonder dat trammetje.

modelbaanHO

Ik heb Ontraxs afgelopen vrijdag bezocht samen met Gerolf en JanJozef.
Het is en blijft een tentoonstelling met banen van topniveau en dat in een prachtige omgeving.

Het is me eindelijk gelukt om mijn foto's on-line te zetten.

klik op volgende link : http://fotos.modelbaanho.be/#!album-27

veel kijkplezier.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Hugo

IJsselstein van Peter Dillen de terechte winnaar. Is het een modelbaan of een drie dimensionaal schilderij. Maar het is in ieder geval een fraai stukje modelbouw. Peter is ook de geestelijke vader van "Veldhoven 1935" winnaar van de minibaantjes wedstrijd in 2010 "B.A. Bodil" winnaar van de minibaantjes wedstrijd 2010. Deze baan lag al twee jaar klaar bij Peter maar hij wilde niet voor de derde keer aan de minibaantjes wedstrijd meedoen. De Belgen zouden dan te veel gefrustreerd raken.
Alle drie de creaties van Peter Dillen en nog een 7 tal modelbanen zijn te zien op onze jubileumdag op 15 maart 2015.
Voor verder informatie zie onze website www.msgvalkenswaard.nl.
Hugo
Hugo

Dirky

Citaat van: Hugo op 11 maart 2015, 00:40:46 AM
... De Belgen zouden dan te veel gefrustreerd raken...

straffe uitspraak; was hij al zeker dat hij zou winnen?

sdz1976

Nederlanders zijn nooit hoogvliegers geweest kwa bescheidenheid :D

grtz,

Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Klaas Zondervan


sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

DelticPower

#53
Hallo allemaal, Dirky die uitspraak kwam niet van Peter Dillen, dat hij hele hoge eisen stelt blijkt dat de door hem gebouwde paardentram niet helemaal aan zijn eisen voldeed. Toch had hij een geniale oplossing. Zie zijn filmpje.
   http://youtu.be/YZ169pwI6xU 

Hopelijk vind Peter het goed, dat ik zijn filmpje van BNLspoorforum hier gedeeld heb.

Het diorama Ijselstein is gebouwd naar de schilderijen van Hermanus Koekkoek.

Groeten Jan

Hugo



Bescheidenheid siert de mens. Maar met stilletjes in een hoekje blijven zitten kom je ook niet ver.

Hugo
Hugo

sdz1976

Dacht dat het in onze hobby eerder ging om ons te amuseren, dan om ver te komen   :)

grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

celtjan

Best genoten van het middagje Utrecht. Al is 4uren sporen toch wel wat ver.
M'n gelukwensen aan de organisatoren en medewerkers/vrijwilligers!
Smaakt naar nog....  https://picasaweb.google.com/celtjan/Utrecht2015Ontrax?authkey=Gv1sRgCLP7y8LH9-nbMw#

Gr,
Jan(tje)

Martin Welberg

Boute uitspraken Hugo, als ik het nu zo bekijk zijn jullie niets zonder Peter  :o

Kees-Jan

Citaat van: Hugo op 13 maart 2015, 00:32:08 AM


Maar met stilletjes in een hoekje blijven zitten kom je ook niet ver.

Hugo

Mijn oom werkt als suppoost in het Rijksmuseum en is een gelukkig mens.....................

Hij ziet daar iedere dag mensen met een glimlach op hun gezicht als ze naar de daar getoonde kunst staan te kijken...................

The Railwarrior

Vallescura nr 15 was volgens mij toch H0 hoor. Weet er iemand trouwens welke de afmetingen voor deze baan zijn? Vond dat echt een prachtbaantje (mss ook wel vanwege een beetje een voorliefde voor Italië)
eentje die het in het groot al doet en nu graag naar het kleine wil overstappen ;-)