Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ontraxs 6,7 en 8 maart 2015

Gestart door Michael, 27 februari 2015, 15:38:40 PM

loebaske

amaai, heb niet alles gezien....maar precies een verdiende winnaar.


SuSke

Als je er recht voorstaat is het echt een prachtig mooi ding, maar als ik het van iets opzij bekijk, begint mijn perspectiefzicht te wringen en werd ik een beetje duizelig.

Desalniettemin toch maar weer een prachtig werkstukje van die kerels voor een zeer kleine kostprijs.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

D_Loc

Ik ben inmiddels begonnen met het verwerken van de video's die ik heb geschoten tijdens OntraXS!, op dit moment staan er drie online.
Ze zijn te bekijken via deze afspeellijst (klik), de lijst zal van zelf verder worden uitgebreid naarmate er meer video's zijn geüpload.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

oebr

Ben er met Michael en enkele sympathieke vrienden van hem uit Lelystad heen gegaan en het overtrof mijn verwachtingen. Zeer mooie en hoogstaande expo in een unieke setting. En een zeer gezellige dag met veel toffe ontmoetingen.
Doen we volgend jaar terug !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

trainspottingjr

Hoi,

ben ook samen met een kameraad een daguitstap gemaakt en moet zeggen, ook dit jaar was het een geslaagde editie. Mooie banen met een grote diversiteit aan schalen en verschillende thema's. Het diorama IJsselstein is een terechte winnaar. Ook nog wat staan keuvelen met de bouwer van Turnhout-NEEB.

Tot slot een zeer fijne zondagnamiddag beleefd en weer al veel ideeën opgedaan die we zelf kunnen uitproberen.
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Gerolf

Citaat van: trainspottingjr op 08 maart 2015, 23:39:42 PM
Het diorama IJsselstein is een terechte winnaar.

Dat was zeker heel mooi gedaan, zowel qua opbouw als tinten als verlichting.
Maar als winnaar? Een variant op eerdere projecten, diorama ipv baantje, ...  :-\
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Mij persoonlijk, boeide die Romeense bosbaan Mocanita, het meest.

Gevolgd door dat Franse smalspoorbaantje: Jean- ville en de schaaakfabriek, die ik wel te druk vond op het voorfront. Dit is mijn top 3 maar er waren er teveel om op te noemen die mij deden watertanden.

grtz,

Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

DelticPower

#38
Voor degene die niet naar Ontraxs konden, de winnaar Ijselstein is te zien tijdens de jubileumdag van MSGValkenswaard op 15 maart. (Dus volgende zondag) En nog enkele mooie banen meer.
Zie http://msgvalkenswaard.nl/index.php/nl/jubileumtentoonstelling-25-jarig-jubileum.html

Groeten Jan

janjozef

Citaat van: Gerolf op 09 maart 2015, 09:21:12 AM
Citaat van: trainspottingjr op 08 maart 2015, 23:39:42 PM
Het diorama IJsselstein is een terechte winnaar.

Dat was zeker heel mooi gedaan, zowel qua opbouw als tinten als verlichting.
Maar als winnaar? Een variant op eerdere projecten, diorama ipv baantje, ...  :-\


Gerolf ik ben het met je eens, het is prachtig gemaakt maar met een zeer groot deja-vu gehalte

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Martin Welberg

Of het in de ogen van een modelspoor liefhebber de terechte winnaar was..daar kun je over discussieren. Maar de OntraX award is een publieksprijs, meeste stemmen gelden en het publiek kiest..

sdz1976

Vond het een zeer prachtig "diorama" .

grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Brunel

Absoluut, heel knap gemaakt, maar met modelspoor heeft het niet zoveel te maken.

SuSke

Zoals gezegd, een publieksprijs, dus met een heel andere insteek dan die van modelspoorbaanbouwers en -rijders.

Mooi al sje er recht voorstond.
Mijn eerste zicht op het diorama was van de zijkant en ik dacht met één of anders spiegeltenteffect te maken te hebben. Ik kreeg een volledig vertekend perspectiefbeeld (beroepsmisvorming ??)  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: Brunel op 09 maart 2015, 16:15:32 PM
Absoluut, heel knap gemaakt, maar met modelspoor heeft het niet zoveel te maken.

Ik meende er toch een trammeke op te zien...is ook modelspoor hé!

;)