Te bestellen via MSM type 201

Gestart door Snobby Crash, 27 februari 2015, 07:00:15 AM

Snobby Crash

Gisteren MSM 144 in de bus gekregen en je kan inschrijven op een
type  201 met drie bijhorende goederenwagens !

Ik ga me alvast vandaag inschrijven hoor !

;-)

Geert

PeterVG

Jammer dat er bij het artikel geen foto stond van de voorbeeldloc. Veel modelbouwers die niet zo vertrouwd zijn met het grootbedrijf kunnen niet meteen de link leggen met de juiste loc. Dat de 201 met ster maar eenmalig geproduceerd gaat worden door Van Biervliet is een tegenvaller. Mijn project had heel wat nummervarianten in sterschildering kunnen gebruiken.

loebaske

Er staan hier een pak foto's van die loc op het forum...

jb

Eerste werk als ik weer in be ben in april. De vorige msm/budget line modellen ben ik zeer tevreden over. Die 201 past er ook wel bij  :D

doomslu

Citaat van: PeterVG op 27 februari 2015, 08:11:22 AM
Jammer dat er bij het artikel geen foto stond van de voorbeeldloc. Veel modelbouwers die niet zo vertrouwd zijn met het grootbedrijf kunnen niet meteen de link leggen met de juiste loc. Dat de 201 met ster maar eenmalig geproduceerd gaat worden door Van Biervliet is een tegenvaller. Mijn project had heel wat nummervarianten in sterschildering kunnen gebruiken.
De loc stond al bij de aankondiging in MSM143...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

#5
Bestelling geplaatst ;)
Nooit te oud om te leren

loebaske

Voila, die van mij zit in de bestelling en reeds bevestigd  ;)

mark7758

Citaat van: Koen op 27 februari 2015, 08:45:03 AM
Bestelling geplaat ;)
Je heb je bestelling gefotografeerd?

Tuurlijk doe ik ook mee.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Sicco

Citaat van: PeterVG op 27 februari 2015, 08:11:22 AM
Jammer dat er bij het artikel geen foto stond van de voorbeeldloc. Veel modelbouwers die niet zo vertrouwd zijn met het grootbedrijf kunnen niet meteen de link leggen met de juiste loc. Dat de 201 met ster maar eenmalig geproduceerd gaat worden door Van Biervliet is een tegenvaller. Mijn project had heel wat nummervarianten in sterschildering kunnen gebruiken.
Ik kan me dat eerlijk gezegd (de heren bij Van Biervliet kennende) ook helemaal niet voorstellen. Is het niet eerder zo dat deze versie, met het nummer van de museumloc, een eenmalige versie is?

gardevil

Voila, bestelling geplaatst :) De extra wagons hebben die andere nummers? Hopelijk wel ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

loebaske

jaja, stond in de tekst dat er 2 verschillende sets zijn, in totaal dan 6 verschillende wagon nummers...

gardevil

Citaat van: loebaske op 27 februari 2015, 12:17:29 PM
jaja, stond in de tekst dat er 2 verschillende sets zijn, in totaal dan 6 verschillende wagon nummers...

Heb de tijd nog niet gehad de tekst te lezen ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

just4fun

Als we ons abonnee-nr moeten invullen, is dat dan het nummer dat op het plastieken omslag staat?
Paul

Rangeerduivel

Citaat van: just4fun op 27 februari 2015, 12:31:17 PM
Als we ons abonnee-nr moeten invullen, is dat dan het nummer dat op het plastieken omslag staat?
Paul

Yep!
ttz;het nr dat boven je naam en adres staat...

;)