Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Rixke rail's archives gehackt

Gestart door rixke rail, 25 februari 2015, 22:03:17 PM

rixke rail

Eén of andere debiele  moederneukende hond heeft de archievensite gehackt voor zijn zieke politieke doeleinden ...  >:( :( :o :-X :'(
We werken eraan !!!
Vooral niet op  reageren ...  :-\

Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

marc goovaerts


Gerolf

Potvernonde - inderdaad ziekelijk  >:(
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

Eric, indien je het wil aangeven bij de politie, ook al zullen ze er niets aan doen, heb ik een screenshot genomen als bewijs.

Zeer ziekelijk inderdaad! Succes Ermee!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

rixke rail

Citaat van: LS Models op 25 februari 2015, 22:15:48 PM
Eric, indien je het wil aangeven bij de politie, ook al zullen ze er niets aan doen, heb ik een screenshot genomen als bewijs.

Zeer ziekelijk inderdaad! Succes Ermee!

Ook al lijken de bedoelingen niet "vijandig", de hele opzet blijft crimineel.
Misschien moet Patrick eens checken bij de provider wat betreft veiligheid ...  :-X
En Cybercops gaan daaraan weinig doen, vrees ik inderdaad ...  :-X
Bedankt voor de steun in ieder geval, ik weet dat de archievensite jullie na aan het hart ligt.  8)
Patrick is op de hoogte gesteld, maar is momenteel zeer druk bezig beroepsmatig, we zien wel ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Geert

Citaat van: rixke rail op 25 februari 2015, 22:03:17 PM
Eén of andere debiele  moederneukende hond heeft de archievensite gehackt voor zijn zieke politieke doeleinden ...  >:( :( :o :-X :'(
We werken eraan !!!
Vooral niet op  reageren ...  :-\

Modelspoorse groeten,
Eric.

ik was wat verrast door je taalgebruik. Maar als ik nu de gehackte site aanklik en lees de boodschap, begrijp ik waarom.

succes


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

PietB

Meteen aangifte doen bij de politie.
In Nederland is er een wet op de computervredebreuk.
En ik heb begrepen in Belgie ook, http://www.iusmentis.com/beveiliging/hacken/computercriminaliteit/computervredebreuk/

Gewoon aanpakken dat tuig en laat Justitie er maar wat aan doen, er is tenslotte niet voor niets wetgeving!
Maar zorg er wel voor dat je server van de laatste beveiligings patches is voorzien.

grt Piet.

marc goovaerts

Misschien ben je de enige niet ? Mijn yahoo-mail vertikt het ook al uren. De 'engineers' zijn eraan aan het werken...

Steam.N

Zieke geesten ...

Spijtig genoeg verwacht ik ook absoluut geen heil van de CyberCops.
Je zou ze wat aandoen, mochten ze gevat worden ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Bolje

Inderdaad jammer dat iemand zoiets doet.
Zeker aangeven, al is het maar voor de statistieken.  ;)

Veel succes met het terug online komen met de site.
Vele groeten,
Ronald

rixke rail

De site is voorlopig gesloten ... tot Patrick tijd heeft om er wat aan te doen.
Als er wat gezocht wordt, contacteer mij maar, ik zoek het wel even op.
Hopelijk komt het vlug in orde.
In ieder geval sorry voor het nogal hemeltergende taalgebruik, ik was furieus !!!  :-X
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Dirkh

Citaat van: rixke rail op 26 februari 2015, 20:58:07 PM
In ieder geval sorry voor het nogal hemeltergende taalgebruik, ik was furieus !!!  :-X

Het is u vergeven, ik heb zelf enkele dagen geleden ook de nodige kracht termen gebruikt toen de site van mijn zoon zijn bloemenzaak gehackt was. Ook even aan bezig geweest om alles teug in orde te krijgen, mijn zoon was vergeten van regelmatig een backup te maken met het resultaat dat er nog enkel een backup van een jaar geleden ter beschikking was.

Ik vraag mij ook steeds af wat het nut hiervan is.

Dirk

PietB

Citaat van: rixke rail op 26 februari 2015, 20:58:07 PM
In ieder geval sorry voor het nogal hemeltergende taalgebruik, ik was furieus !!!  :-X
Alle begrip voor Rick.
Het is om moordneigingen te krijgen.
Sterkte Piet.

Steam.N

Citaat van: rixke rail op 26 februari 2015, 20:58:07 PM
...In ieder geval sorry voor het nogal hemeltergende taalgebruik, ik was furieus !!!  :-X...

Ik vond dat je je nog inhield !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

rixke rail

#14
And we're back in business !  :D
Verbeterde versie, want upgrade, afijn denk ik toch ...  8)
Check it out : HIERO.
We lezen het wel, wat jullie ervan vinden.

Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN