Wetering poeder

Gestart door reeves, 24 februari 2015, 19:55:57 PM

reeves

Paar foto's van m'n eerste probeersel met poeiers  ;D












reeves


SuSke

Hebt ge van die 55 eerst nog aan die blauwe band aan het schuren geweest?  :P

Meesterlijk mooi gedaan.  ;) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

reeves

Bij m'n eerst airbrush poging , waarschijnlijk zoals bij velen te veel stof gespoten, de lok daarna terug proper gemaakt met tinner, resultaat ne zongebleekte 55er bij m'n ander topic over de 62er is het ook zo gedaan , was ne gele me groen, na den tinne te gebruiken kwam de groene verf er een beetje mee af, dus was eigelijk geluk bij een ongelukje(te lang gewreven met vodje tinner)
Maar al bij al redelijk geslaagd vind ikzelf

Groet Tom

reeves

Den deze Suske, hier mee is het begonnen:



Groet Tom

Gerolf

Die bovenste foto's zien er best goed uit  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

reeves

Laatste foto was eigelijk om te laten zien de eerste keer dat dat ik de zijkanten heb bewerkt om de lok er zonverschenen uit te laten zien  ;)

Groet Tom

Thommy

kun je bij sommige locs ook hebben met isopropanol (gebruik ik om te verdunnen en bij fouten ook af te wassen). bv verf van lima locs lossen op met isopropanol. Bij 1 roco ook last gehad ervan en dan de groene band met een glasvezelpotlood bewerkt tot hetzelfde van u)
Greetz

Thommy

OlivierV

Knap resultaat Tom!

Enkel voor mij ietsje te vuil, maar dat heeft dan weer met smaak te maken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan