vitrines

Gestart door jb, 22 februari 2015, 16:49:00 PM

PietB

Ik heb onder de wielen met antislipbandjes stukjes 0.5 mm dik rubber liggen, om dat effect tegen te gaan.

grt Piet.

Johnnytrein

@ Piet, "Met transparante schuiframen." gelukkig maar he. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Citaat van: PietB op 26 februari 2015, 16:48:59 PM
De 1212 en de Stalen-D bagagewagen pastte niet samen met de Plan-W stam op één plank

Dus toch nog te klein Piet  ;)

Mooi kastje
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Ja Frans maar één maatje groter werd me ff te prijzig.
En dit gaat ook, je kunt tenslotte 1m 45cm aan materieel toch niet in één keer op de rails zetten. ;)

grt Piet.

doomslu

Citaat van: centauri167 op 25 februari 2015, 15:39:24 PM
Ziet er echt niet slecht uit Luc, de inhoud trouwens ook niet ...  ;)

Als ik vragen mag, hoeveel heeft deze uitvoering gekost en kan je soms de gegevens van die verkoper geven ?
Ik heb geen gegevens van de verkoper...
Die man staat elk jaar op de expo in Walferdange, heeft geen mail, en al zeker geen website.
Het is een Duitser.
Ik denk dat het gepensioneerde schrijnwerker is.
De kast is zeer degelijk gemaakt.
De glazen liggers en deuren zijn evenwel zelf uit glasplaten gesneden en missen de afwerking van industriële producten, maar ik vind dat geen probleem.
Ik geloof dat de kast een goede 100 euro kostte, of vergis ik me?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Zal die van mij er dan ook maar bij zetten zeker, mijn vitrinekast hé  ;)



Een tweede handje, maar een mooike, maar ook vééééééél te klein   ;) ;D 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

#36
Mwah Frans ik zie nog open plekken, toch?

Maar inderdaad ene mooie virtine.

grt Piet.

Johnnytrein

@Frans, Dat is ook een mooie kast waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Citaat van: PietB op 27 februari 2015, 01:32:40 AM
Mwah Frans ik zie nog open plekken, toch?

Krijg er toch alles niet in Piet, dus regelmatig iets anders.
Meestal is het dat wat mee gaat naar de rijdag op de club en niet terug in de bergplaats geraakt.  ;)
Maar ook een "tussenstop" voor de wagons die op de weatheringstafel moeten passeren of gepasseerd zijn.

Citaat van: Johnnytrein op 27 februari 2015, 07:07:42 AM
@Frans, Dat is ook een mooie kast waar heb je die gekocht en voor hoeveel?

Heb die 1,5 jaar geleden in okkasie overgenomen van een liefhebber die alles wegdeed (maar was allemaal Märklin - dus niet voor mij) nadat hij zijn baan had afgebroken.
Heb daar toen 180€ voor betaald, lijkt veel geld maar is massief gebeitst en vernist beuk met gehard glas. 1,75m x 0,80m.

Peco code 75 sporen erin en modellen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

knibbelknabbel

Zal mijn zelfgemaakte er ook eens opzetten. Een aantal jaren geleden gemaakt, maar ze moet nog uitgerust worden met schuif-vensters op een rail-systeem...


PietB

Dat is een knap gemaakte kast Joeri.
mooi hoor!

grt Piet.

jb

Mijn bestelling is ook toegekomen gisteren  :)

De oude (zelf gemaakt scharminkel), kan nu nog dienst doen voor wat wagens in te zetten..



De nieuwe,
jammer genoeg is er tijdens het vervoer één van de plexiglasjes gebroken, maar de verkopen is zo vriendelijk een nieuw op te sturen.



enkel is de opening tussen het plexiglas iets te groot naar men zin, stof en andere kunnen er makkelijk tussen. In den brico vind ik vast wel iets om dit te verhelpen

mvg


doomslu

Mooi kastje!

Die oude stond ook helemaal krom...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Chrisrail

#43
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Pascal Michiels

Ik gebruik deze van Ikea voor de locs, beetje retro look:
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70240332/