Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

vitrines

Gestart door jb, 22 februari 2015, 16:49:00 PM

jb

Heeft er iemand van op het forum ervaring met de service en producten van Heinsvitrines.nl? Of heeft er iemand een goed adresje in be? Zelf ben ik niet zo'n held in kastjes maken  :P
Mvg.

NielsVV

Heb veel goede ervaringen gelezen op verscheidene fora over vitrinenschmidt.de

Zij verzenden ook zonder problemen deze kasten en hebben schappelijke prijzen.

Heb er wel zelf (nog) geen ervaring mee.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

jb

Citaat van: NielsVV op 22 februari 2015, 19:55:27 PM
Heb veel goede ervaringen gelezen op verscheidene fora over vitrinenschmidt.de

Zij verzenden ook zonder problemen deze kasten en hebben schappelijke prijzen.

Heb er wel zelf (nog) geen ervaring mee.

Die zien er ook wel aardig uit en schappelijke prijs. Inkl verzending. Mooi! Bedankt voor de link.
Mvg

PietB

Ik heb de mijne daar ook besteld.
Het is deze geworden.
Met transparante schuiframen.

grt Piet.

philippe_007

Piet,
zijn deze vitrines volledig stofvrij ?
Voor de prijs dat ze er voor vragen kan je er zelf geen maken.

PietB

Hoi Philippe, dat weet ik nog niet.
Ik denk dat de mijne eind van de week binnen is, anders volgende week.
Zodra ik hem ontvangen heb, zal ik het hier laten weten.
Maar denk je niet dat 100% stofvrij een utopie zal zijn?
En trouwens wat is er nou leuker dan af en toe je modellen eens in de hand te nemen en ze met een langharig penseeltje stofvrij te  maken?

grt Piet.

philippe_007

Piet,

ik zou zo'n vitrine kopen voor mijn collectie Kuifje-voertuigen :-)

Mijn treinen staan reeds te pronken in een vitrine in de living.. Dan moet ik ook niet te ver gaan om een loc te nemen voor op mijn treinbaan te plaatsen (dat ook in de Living staat)

NielsVV

Als je echt stof vrije vitrines wilt, kan je eens kijken naar Train-safe. Is wel heel wat duurder, maar dat zijn onze modellen ook.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

PietB

Citaat van: NielsVV op 23 februari 2015, 16:09:57 PM
Als je echt stof vrije vitrines wilt,
ja maar dat is een beetje boven mijn begroting.
Mooi spul hoor, daar niet van!

@Philippe, ik snap het helemaal.
Mijn baan staat in een aparte kamer en ik heb meer materieel dan ruimte op mijn baan.
Vandaar dat mijn vitrine op de treinkamer komt.

grt Piet.

centauri167

Citaat van: NielsVV op 23 februari 2015, 16:09:57 PM
Als je echt stof vrije vitrines wilt, kan je eens kijken naar Train-safe. Is wel heel wat duurder, maar dat zijn onze modellen ook.

Heb die jaren geleden al eens gezien, zal wel degelijk spul zijn, maar mijn inziens toch echt véél te duur voor wat het is ...
Zeker hun transportsysteem is overdreven duur; althans mijn mening.

jb

Piet, zijn de verzendingskosten echt inkl. zoals vermeld op hun website, of geld dit enkel binnen Duitsland? Ik wil dat wel gerust betalen natuurlijk, maar toch, gratis is gratis  ;)
Voor mij wordt het de 200x89...voor in de garage. De 90x90 die er nu hangt en die ik zelf ineen gefietst heb is vol...en is ook niet moeders mooiste  ;D

centauri167

Citaat van: jb op 24 februari 2015, 01:34:16 AM
Piet, zijn de verzendingskosten echt inkl. zoals vermeld op hun website, of geld dit enkel binnen Duitsland? Ik wil dat wel gerust betalen natuurlijk, maar toch, gratis is gratis  ;)
Voor mij wordt het de 200x89...voor in de garage. De 90x90 die er nu hangt en die ik zelf ineen gefietst heb is vol...en is ook niet moeders mooiste  ;D

Uit ervaring met een soortgelijke andere Duitse site, daar waren het de transportkosten, enkel voor Duitsland, je kan dus best zelf eens checken denk ik.

dieselfreak

MC

loebaske

Kan er niet aandoen, maar zoveel geld uit geven voor een kastje??
Heb die vroeger gemaakt op bestelling met glas en slotje, weet het niet iedereen heeft er de tools voor om het te maken, met een beetje handigheid moet het toch lukken, denk dat Gerolf eens een artikel heeft gemaakt voor MSM over zelf bouwen van vitrine kasten??

PietB

Citaat van: jb op 24 februari 2015, 01:34:16 AM
Piet, zijn de verzendingskosten echt inkl. zoals vermeld op hun website, of geld dit enkel binnen Duitsland?
Voor Nederland moets ik € 25,00 betalen.
Maar om van uit de regio Amsterdam richting Heilbronn vv te rijden is duurder.

Citaat van: loebaske op 24 februari 2015, 11:12:31 AM
Kan er niet aandoen, maar zoveel geld uit geven voor een kastje??
Ja inderdaad, maar om nou voor een eenmalig project een goede bovenfrees aan te schaffen die meer dan de kast kost.........
Wilde ik maar niet doen.

grt Piet.