Modelspoor, praktijk > Modellen beheren en beschermen

vitrines

<< < (3/11) > >>

jb:
Piet, zijn de verzendingskosten echt inkl. zoals vermeld op hun website, of geld dit enkel binnen Duitsland? Ik wil dat wel gerust betalen natuurlijk, maar toch, gratis is gratis  ;)
Voor mij wordt het de 200x89...voor in de garage. De 90x90 die er nu hangt en die ik zelf ineen gefietst heb is vol...en is ook niet moeders mooiste  ;D

centauri167:

--- Citaat van: jb op 24 februari 2015, 01:34:16 am ---Piet, zijn de verzendingskosten echt inkl. zoals vermeld op hun website, of geld dit enkel binnen Duitsland? Ik wil dat wel gerust betalen natuurlijk, maar toch, gratis is gratis  ;)
Voor mij wordt het de 200x89...voor in de garage. De 90x90 die er nu hangt en die ik zelf ineen gefietst heb is vol...en is ook niet moeders mooiste  ;D

--- Einde van citaat ---

Uit ervaring met een soortgelijke andere Duitse site, daar waren het de transportkosten, enkel voor Duitsland, je kan dus best zelf eens checken denk ik.

dieselfreak:
En deze?

http://www.showvitrines.nl/shop/

loebaske:
Kan er niet aandoen, maar zoveel geld uit geven voor een kastje??
Heb die vroeger gemaakt op bestelling met glas en slotje, weet het niet iedereen heeft er de tools voor om het te maken, met een beetje handigheid moet het toch lukken, denk dat Gerolf eens een artikel heeft gemaakt voor MSM over zelf bouwen van vitrine kasten??

PietB:

--- Citaat van: jb op 24 februari 2015, 01:34:16 am ---Piet, zijn de verzendingskosten echt inkl. zoals vermeld op hun website, of geld dit enkel binnen Duitsland?
--- Einde van citaat ---
Voor Nederland moets ik € 25,00 betalen.
Maar om van uit de regio Amsterdam richting Heilbronn vv te rijden is duurder.

--- Citaat van: loebaske op 24 februari 2015, 11:12:31 am ---Kan er niet aandoen, maar zoveel geld uit geven voor een kastje??
--- Einde van citaat ---
Ja inderdaad, maar om nou voor een eenmalig project een goede bovenfrees aan te schaffen die meer dan de kast kost.........
Wilde ik maar niet doen.

grt Piet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie