Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 145

Gestart door Michael, 19 februari 2015, 15:27:03 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 21 februari 2015, 20:02:23 PM
Je bent ongelovig Luc, weer doet hij het...

Mercikes
Eric, 3 weesgegroetjes en één akte van berouw en het is U vergeven ! ;D

Gerolf

Dat ziet er weer een heel interessant nummer uit  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Sicco

De reeks 82/73 'uiterlijk verwant' noemen aan de reeks 80 is hetzelfde als zeggen dat de nieuwe reeks 28 uiterlijk verwant is aan de oude reeks 28 van 40 jaar daarvoor omdat ze beide twee tweeassige draaistellen en cabines aan de uiteinden hebben. Behalve de 'off-centre single cab' en de drie vaste assen met drijfstang hebben beide reeksen niks gemeen. Maar ik ben weer een enorme zeurpiet natuurlijk  ;D ;D 8)

Geert

Ja zeg, nog nooit meegemaakt dat ik bij het lezen van een artikel in MSM natte oogjes kreeg. In dit nummer is een schrijver daar in gelukt. Het gaat over een koppel dat zondagavond op de MSM beurs in Leuven iets erkende i.v.m hun eerste afspraakjes....

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

loebaske

Zat bij de post vandaag,zoals gewoonlijk ziet het er weer een heel interessant uit.
Wat is er het interessants, artikel over de Piko Reeks 82  ;) ;) ;)

Metpetergaathetbeter

ook sukkelde hij hier in de brievenbus, diene Frans Peeters (winnaar verkiezing  model van het jaar)die kennen wij toch, is dat niet degene die met Wiske getrouwd is ? ;D

fraai nr, met weer vele kostbaarheden in !

Groeten Peter ;)

mark7758

Niet vertellen moet nog even werken.  :'(
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 26 februari 2015, 15:50:24 PM
Niet vertellen moet nog even werken.  :'(
je bent goed bezig geloof ik !  ;D aan 't werken ! ;)

mark7758

En dan bedenken dat ik nog 742 uur verlof heb staan. :-[
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 26 februari 2015, 15:57:09 PM
En dan bedenken dat ik nog 742 uur verlof heb staan. :-[
gij zijt gij professioneel voetballer zeker ?  ;D

gardevil

Hier ook binnen, snel doorgebladerd en het nummer kan me wel bekoren.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

Citaat van: Geert op 26 februari 2015, 15:09:23 PM
Ja zeg, nog nooit meegemaakt dat ik bij het lezen van een artikel in MSM natte oogjes kreeg. In dit nummer is een schrijver daar in gelukt. Het gaat over een koppel dat zondagavond op de MSM beurs in Leuven iets erkende i.v.m hun eerste afspraakjes....

Geert

;)  Doet ergens een belletje rinkelen ...
Ik ga hier op 't werk de boeken dicht doen, en thuis eens in de brievenbus loeren ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 februari 2015, 15:50:02 PM
ook sukkelde hij hier in de brievenbus, diene Frans Peeters (winnaar verkiezing  model van het jaar)die kennen wij toch, is dat niet degene die met Wiske getrouwd is ? ;D

fraai nr, met weer vele kostbaarheden in !

Groeten Peter ;)

Allee, dan zal ik straks eens in de brievenbus gaan kijken of dat in mijn boekske ook staat.
Mijn madam reageert wel niet als ik haar Wiske noem, dan krijg ik alleen zo een vragende en/of beschuldigende blik  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

't is Frans Peeters uit Antwerpen  >:( , ik ben een gefusioneerde Antwerpenaar die pertinent niet Antwerpen gebruikt als woonplaats  ;)
Moest ik het toch zijn, dan zal ik het eerstdaags wel iets in mijn brievenbus vinden zeker  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 26 februari 2015, 19:44:55 PM
't is Frans Peeters uit Antwerpen  >:( , ik ben een gefusioneerde Antwerpenaar die pertinent niet Antwerpen gebruikt als woonplaats  ;)
Moest ik het toch zijn, dan zal ik het eerstdaags wel iets in mijn brievenbus vinden zeker  ;D
Hahaha, mijnheer zet in zijn profiel als woonplaats "Megalomane Metropool Antwerpen" en nu ontkent hij.
Wees gerust, jij bent inderdaad de gelukkige. Ik heb het kunnen stilhouden hé.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *