Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Mezelf voorstellen

Gestart door n/a, 24 mei 2006, 21:13:38 PM

n/a

Hallo allen,

Ik ben Jon van Dijk, woonachtig in Laren (noord-holland) in Nederland. Ik ben nu 15 jaar oud. Ik zelf heb veel met LGB gereden (nog steeds) maar dit is meer voor in de zomer en in de tuin. En wil nu net als mijn opa met H0 beginnen. Het traject wordt in tijdperk V, en als thema wordt het een typisch nederlands traject.

Ik zelf weet nog niet heel veel van echt miniaturen maken, dus daarom ben ik blij met een forum waar mensne zitten die me eventueel willen helpen :I.

Ik zelf heb nog geen idee welk merk modellen / rails en toebehoren ga rijden en gebruiken. Mijn opa heeft zelf trix internationaal, (het 3-rail systeem). Helaas is hiervoor nog erg weinig nieuw te krijgen.

ik hoop dat ik me goed heb voorgesteld.

vriendelijke groet Jon

(als mensen me eventueel via msn willen helpen, ik zou het leuk vinden om met mensen over deze hobbie te kunnen praten)

ERVIN

#1
Hoi Jon,welkom op dit forum.
t'Ja,LGB is heel mooi natuurlijk,en zoals je zegt is het eigenlijk meer voor in de tuin,maar met dit hondenweer heb je meer aan scheepjes in je tuin dan treintjes h?.[;)]

Tom

#2
Opleten met wat je zegt Ervin, het is een Nederlander (niet slecht bedoeld hoor), mischien schijnt de zon daar wel volop.
Hoe dan ook, hartelijk welkom op dit forum. [:D] [;)]
Tom

Havoc

#3
LGB is leuker buiten (met goed weer) maar kan ook binnen. Daar al eens aan gedacht? Klein station met rangeerwerk. Kan je ook gemakkelijker aan zelfbouw doen (in de wintermaanden?). Dat is "anders" maar zeker te doen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

n/a

#4
goedendag, inderdaad hier komt het ook met bakken de lucht uit.  En valt dus weinig te rijden buiten. [;)]
Ik zelf zit nog wel wat te denken over wat voor spullen ik ga gebruiken (zal ik zo even topic voor maken) maar wil wel graag toch met H0 beginnen vanwege de compacte formaat en het grootte assortiment in nederlands materiaal.

vriendelijke groet Jon