Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Whereabouts

Gestart door Huugooke, 15 februari 2015, 17:58:25 PM

Wat is je provincie of moeder-/vaderland?

West Vlaanderen
5 (8.5%)
Oost Vlaanderen
16 (27.1%)
Brabant
6 (10.2%)
Limburg
3 (5.1%)
Antwerpen
21 (35.6%)
Andere (Wallonië)
2 (3.4%)
Nederland
4 (6.8%)
Duitsland
0 (0%)
Groot Hertogdom Luxemburg
2 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 57

Stemmen gesloten: 25 februari 2015, 23:12:53 PM

Huugooke

Niet alle leden melden in welk deel van het land ze wonen. Soms vraag ik me wel af wat de verdeling per provincie is.
Ik denk dat het gros van de leden in Oost-Vlaanderen woont. In elk geval heel sympathieke.

loebaske

Met je eens Hugo, soms wil ik wel graag iemand helpen en ga dan eens kijken waar men woont >>> België... toch wel groot, of Oost Vl, ook veel info  :( :( en onverwacht is het iemand hier net uit buurt... en nog te zwijgen over de leeftijd !!!!!!!!!!
Op een dating site zou ik het nog kunnen aannemen...

Havoc

Niet iedereen hangt zomaar al zijn details aan de grote klok. Ik vind het eigenlijk al teveel dat mijn voornaam hier staat. Voor een forum is dat totaal niet nodig.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

gardevil

Citaat van: Havoc op 15 februari 2015, 19:26:41 PM
Niet iedereen hangt zomaar al zijn details aan de grote klok. Ik vind het eigenlijk al teveel dat mijn voornaam hier staat. Voor een forum is dat totaal niet nodig.


+1
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Huugooke

Citaat van: gardevil op 15 februari 2015, 19:43:58 PM
Citaat van: Havoc op 15 februari 2015, 19:26:41 PM
Niet iedereen hangt zomaar al zijn details aan de grote klok. Ik vind het eigenlijk al teveel dat mijn voornaam hier staat. Voor een forum is dat totaal niet nodig.


+1
Mee akkoord, maar ik wil ook geen details weten. Dat is zelfs onveilig om dat te publiceren.
En nu niet boos zijn omdat ik de Oostvlamingen sympathiek vind. Ik ken minstens één Brabander die ook een toffe gast is. Midden- Brabanders ook, met één uitzondering. ;)


Jurgen

Ga ik doodleuk eens kijken bij Huugooke in zijn profiel en wat staat daar... inderdaad: Belgium!

Dus je doet het zelf niet Huugooke, wat is dan het probleem?

Dit is geen aanval hé, gewoon een vraag die ik stel!

Ik vind het ook niet nodig om te laten weten waar ik woon, maar ik lig er dan ook niet wakker van waar de andere leden wonen. Als ik echt wil afspreken zal ik wel laten weten waar ik woon aan degene waarmee ik wil afspreken en omgekeerd zal dat net hetzelfde zijn.
Just my opinion.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

als je een stad of gemeente neerpoot ; anderzijds gesteld zijnde vermeld Gent dat kan nog anoniem genoeg zijn hé ! :-\

Michael

Jurgen je bent me net voor, toch is het handig als je je woonplaats vermeld, dan is het makkelijker om te zien met wie je contact opneemt eventueel.
En dit is toch enkel te zien voor forum leden. Je mag ook nog even geloven in de mens, 't Zijn niet allemaal kl... zakken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Bij mij stond er ook "Belgium" - maar is nu dus veranderd :)

Is dat gebeurd met de overstap naar de huidige forum software, want ik ben met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeker dat ik die metropool had in gevuld.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Huugooke

Straf! Ik zou zeker niet "Belgium" ingevuld hebben! Enfin tis nu just.

Huugooke

Ge moet niet op uw achterste poten gaan staan hoor mannen, het was maar iets dat zo bij me opkwam. Vrijheid blijheid!
En met een poll "wat is uw provincie" zou het naamloos opgelost kunnen worden.

Havoc

p wat wacht je om die poll te doen? Kost niks...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke


SuSke

voilà se, uw eerste stem is binnen
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ACFI

Hela,

De provincie Brabant bestaat al twintig jaar niet meer hè.

Een zuidbrabander.