Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Verkocht: Verzamelbanden van modelspoormagazine

Gestart door MARKLINRIJDER, 24 mei 2006, 14:13:44 PM

MARKLINRIJDER

Ik heb hier nog enkele oude(nieuwe) verzamelbanden van modelspoormagazine.  Is er iemand in geintresserd om deze over te kopen?  Of te ruilen tegen nieuwe?

Groetjes,

David

Tom

#1
Hoeveel vraag je er voor?
Tom

MARKLINRIJDER

#2
Ik weet niet of het wat voor jou is?  Ik ben nl. afkomstig uit Beerzel in de Prov. A'pen.  De vraagprijs is de nieuwprijs van een verzamelband.  Moet ik even opsnorren.

David

Kedeng Kedeng

#3
Bedoel je de kaft met deze cover?
http://www.modelspoormagazine.be/covers/4.jpg

MARKLINRIJDER

#4
Die bedoel ik ja.  Ik heb even gekeken in MSM en zie daar dat de verzamelbox 13? kost afgehaald.  Verzendingskosten liggen vermoed ik op 2,30? brengt de totaalprijs dus op 15,30?.

David

MARKLINRIJDER

#5
Plots is er geen intresse meer, ligt het aan de vraagprijs?
Laat eens jullie prijs horen.

David

Tom

#6
Kijk eens in MSM 20 op p. 20, daar staat een groot artikel waar de map maar ? 7.50 kost.
Maar ik weet niet of die map wat voor mij is, met al die nieuwigheden laat mijn budget het niet toe om 5 mappen te kopen. [:(]
Tom

MARKLINRIJDER

#7
Heb het even nagekeken en zag inderdaad dat zulk een verzamelmap MAAR 7,50? kostte.  Vandaar allereest mijn verondschuldigingen(het was geenszins mijn bedoeling hier geld uit te slaan). Dus rechtzetting 7,50? voor de verzamelmap, exclusief verzending.  Dus best afhalen.

Groetjes,

David

staf-n

#8
Hoi David,
Als je nog enkele oude verzamelmappen hebt, wil ik er wel 2 van je kopen.

Groetjes Staf
citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER

Ik heb hier nog enkele oude(nieuwe) erzamelbanden van modelspoormagazine.  Is er iemand in geintresserd om deze over te kopen?  Of te ruilen tegen nieuwe?

Groetjes,

David


ysbeer

#9
Ik vrees dat je ondanks je herplaatsing tweedehands spul tegen nieuw prijs moeilijk te verkopen zal zijn.
laat eens een derde van de prijs vallen zoals gebruikelijk bij tweedehands zaken,wie weet.

desondanks succes

wim ysbeer

janjozef

#10
dat is iets waar ik al lang versteld van stond. Ik durfde het echt niet meer schrijven

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

MARKLINRIJDER

#11
@ijsbeer en janjozef,  ik weet wat ik doe, als ze bij Meta Media de Oude bundels zelfs willen ruilen tegene nieuwe, weet ik dat het artikel zeker succes zal of zou hebben.  Trouwens, zoals ik meldde in de titel: VERKOCHT.

Groetjes,

David

ysbeer

#12
Ze zullen er altijd blijven.

goeie handel verder

wim ysbeer