Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Binnenhuisactiviteiten in Nieuwpoort

Gestart door Locojam, 07 februari 2015, 09:47:21 AM

Locojam

Ik ga mijn grootste klanten uitnodigen voor een presentatie van een nieuwe service die wij gaan leveren vanaf midden 2015. Dat zijn zo'n 40 klanten en dan mijn 10 medewerkers, dus 50 man in het totaal.
De locatie heb ik al bepaald, het wordt in Nieuwpoort aan zee. Daar is een tof business centrum voor dit soort evenementen, met alles op en aan. Dus wat de accommodatie betreft hoef ik me al geen zorgen meer te maken. Zij voorzien ook het eten en de hapjes. De klanten worden rond 13h00 verwacht, maar met mijn medewerkers komen we al de dag ervoor aan. Ook dat is al geregeld, we kunnen daar overnachten ook. Ziet er allemaal super uit. Nu, we gaan natuurlijk hard werken die dag ervoor, maar ik plan ook wat andere activiteiten voor het versterken van de groepsgeest. Normaal is dat aan zee geen probleem. Nieuwpoort ken ik redelijk goed, als kind gingen we daar altijd een week heen in de vakantie. Ik zou mijn mensen dan ook willen meenemen om te gaan vissen op het staketsel. Dat moet je toch eens in je leven gedaan hebben... Daarnaast kunnen we natuurlijk fietsen of gokarten, maar wat wanneer het regent? Het centrum biedt dan gezelschapsspelen aan. Dat is natuurlijk leuk, maar ik zoek nog iets anders wanneer het zou regenen. Het is in de maand mei dat we gaan

Gerolf

Ik denk dat je met zo'n vraag beter bij de dienst voor toerisme van Nieuwpoort kan aankloppen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Denk dat dit iets is voor de dienst toerisme, weet niet wat nut het is om het op een modelspoor forum te plaatsen ?

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Had men bril nog niet op mijne neus Gerolf  ;)

Djoeke

Ja, de dienst toerisme kan helpen, maar ik weet dat er in Nieuwpoort niet super veel te vinden is binnenshuis. Mijn ouders hebben daar 10 jaar gewoond, maar wanneer het regende zaten we toch met de handen in de haren en vooral te duimen dat het snel zou stoppen.

In Oostduinkerke is nu wel een tof museum over de visserij. Dat is ideaal als uitstap wanneer het regent. Ook tof om de mensen wat dichter bij elkaar te krijgen, want ze bieden daar een tof ludiek programma. En als het niet regent moet je natuurlijk proberen de garnaalvissers aan het werk te zien ...

Maar je moet eens surfen op google onder teambuilding aan zee, je vind een heleboel. Voor teambuilding aan zee kun je bijvoorbeeld ook kiezen voor een initiatie zeilen. Dan maakt het trouwens niet uit of het regent of niet, als er maar wat wind is. Ideaal om eens een halve dag iets helemaal anders te doen onder collega's. Spanning verzekerd! De meesten hebben nog nooit gezeild, en het kweekt echt de groepsgeest goed aan, zo'n namiddag zeilen.

Een ander idee is een paar uur verliezen in Brugge. Daar is genoeg te doen! Het Begijnenhof, het Belfort, als het regent zijn er tal van musea te bezoeken, en je zou dat kunnen combineren met een uitstapje naar Maldegem naar het Stoomcentrum. Een initiatie treinen voor de collega's, is dat niet tof? In mei zijn daar al weer meerdere treinactiviteiten op de kalender, dus dat kan nog tof worden.