Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Foutmelding B-Models

Gestart door loco, 02 februari 2015, 15:37:15 PM

MickeyMouse

Citaat van: Dirky op 02 februari 2015, 19:13:11 PM
Vaak komt dit soort dingen voor door een naamgenoot. Ik denk dat we hier de oorzaak kunnen zoeken bij de site www.b-models(dot)com... een site voor een iets anders clienteel...
Toch ook modellen?  ;) ;) ;D

loco

Het kan dus voldoende zijn dat hij ergens op zijn website een verwijzing heeft staan naar zijn eigen website, maar dan met .com in plaats van .be
Een vergissing is gemakkelijk gemaakt
Ik herinner mij dat ik op mijn site alle verwijzingen naar B-Models heb verwijderd. Vermoedelijk zat daar dus ook een .com bij.
Aangezien hij ook voor de andere domeinnamen ook .com heeft gereserveerd lijkt me de uitleg van Dirky zeer logisch.

Ik heb intussen Kristof een PM gestuurd. Waarschijnlijk leest hij hier nu mee en is het probleem snel opgelost.

doomslu

Ik denk dat Kristof momenteel zijn stand aan 't afbreken is in Nürnberg...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

hier geen probleem (W7HE-64b met IE11). Ik wordt gelijk doorgelinkt naar http://www.euro-tank-car.eu/b-models/index.htm
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loco

De problemen lijken van de baan. Ik krijg geen foutmeldingen meer

RD25

Citaat van: loco op 09 februari 2015, 12:43:19 PM
De problemen lijken van de baan. Ik krijg geen foutmeldingen meer

09/02/2015 13:24 , geen problem voor mij  8)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

centauri167

Ik krijg ook geen foutmelding meer, het zal opgelost zijn.