Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Opbergkoffers voor rollend materieel

Gestart door B_Modelbouw, 01 februari 2015, 17:27:19 PM

nederbelg


Ronald

Citaat van: milocomarty op 07 maart 2016, 10:43:23 AM
Blijven mooie kistjes..

Dat zijn het. Maar 58 euri's per koffer is misschien een redelijk bedrag voor wat je krijgt, het is wel veel geld.... alleen voor locs in H0 die ik mee zou willen nemen zou ik deze oplossing overwegen. Want dat ze superveilig liggen zo staat buiten kijf :)

Martin Welberg

Dat wat je er in stopt vertegenwoordigd meer waarde. Een goede koffer voor je rijdend materiaal naar shows is niet weg. En als ik de prijzen bekijk waarvoor ik die kisten kan inkopen en het schuim dan verdient ie niet veel op een kissie..

BC911

Voor mij is het niet eens om de spullen ergens mee naar toe te nemen, maar gewoon voor hier in huis. Vrijdagavond roept de zoon dat het trein-rij-weekend is, en dan wordt de woonkamer omgebouwd tot rangeerstation of hogesnelheidslijn. Ik wil dan gewoon een doos met sporen en een koffer met treintjes pakken. Nu was het steeds doosjes openen en beschadigen (incl. de locs soms). En na een uurtje spelen wil ik ze ook weer snel kunnen opbergen. Want de dag erna wil ik even wat testen/rijden op de baan beneden ... Voor mij is dit de ideale oplossing om de treintjes altijd snel en veilig op te bergen.

En als ik kijk wat er nu al van waarde in de koffer ligt, dan is de prijs ervan een peulschil. En ik ben waarschijnlijk het forumlid met de kleinste collectie  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Martin Welberg

Ook dat Bert, ik persoonlijk vind de prijs van de koffers wel meevallen als je kijkt wat je erin stopt, en dan heb ik nog van die goedkope US zooi.. ;)

Ronald

Citaat van: milocomarty op 07 maart 2016, 12:54:51 PM
Dat wat je er in stopt vertegenwoordigd meer waarde. Een goede koffer voor je rijdend materiaal naar shows is niet weg. En als ik de prijzen bekijk waarvoor ik die kisten kan inkopen en het schuim dan verdient ie niet veel op een kissie..

Inderdaad ligt er gauw voor een klein vermogen in.... ;)