Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Een enthousiast nieuw lid...

Gestart door Jappy, 30 januari 2015, 16:18:10 PM

Jappy

Goededag,

De naam is Jasper, momenteel 19 jaar en student in Leuven. Al vanaf het moment dat ik geboren was, ben ik gepassioneerd door alles wat met rails te maken heeft, en de modelspoorhobby hoort daar natuurlijk ook bij. Na een mislukte aanvang met een veel te groot en lelijk project, ben ik zo'n twee jaar met goede moed herbegonnen, en met succes: de wil voor te werken is groot, en het feit dat het momenteel lesvrije week is helpt natuurlijk ook!  ;)  Ben blij lid te mogen zijn van deze community, en zal binnenkort enkele foto's plaatsen van waar ik momenteel men handen aan het vuil maken ben.

Jasper.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Steam.N

Welkom op ons forum, Jappy !
En natuurlijk veel succes met je modelspoor projecten !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

#2
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ceuleer

Aha, weer ne jonge gast.  :D
Welkom Jasper.  ;)

Bolje

Welkom Jasper,

Laat maar zien waarmee je bezig bent, dat vinden we altijd leuk. ;)
Vele groeten,
Ronald

Snobby Crash

Welkom Jasper en laat die foto's maar komen he !

Geert

Jappy

Bedankt voor het warme welkom! Foto's zullen nog wel komen, geen zorgen!  ;) Moet ze alleen nog maken...
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

OlivierV

Welgekomen, welgekomen.

Allez, dan toch meer dan een handvol jongelingen die zich met deze hobby bezighouden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Citaat van: OlivierV op 30 januari 2015, 17:17:01 PM
Welgekomen, welgekomen.

Allez, dan toch meer dan een handvol jongelingen die zich met deze hobby bezighouden.

Ik sta versteld van de leeftijd??? of ik zie niet goed ??? in het profiel???
In ieder geval wees welkom en ben ook niet over één nacht ijs gegaan voor ik een deftig baantje had, men leert door het te doen,
is sowat vallen en opstaan en dank zij de bijdrage van forumleden leer men steeds bij...