Goed. We hebben t ergste weer gehad wat betreft de vaste nabeursgriep, dus maar weer es wat laten horen... t was wel weer erg leuk weer es op een tentoonstelling te staan met de roestkraam, zeker een stuk dat af is. Ook leuk dat we een heel belgisch hoekje hadden trouwens.
Dank aan iedereen voor t brengen en halen van sterke en slappe verhalen!
Baan stond al vrij vlotjes:
DSC_1466 by
Floris Dilz, on Flickr
aangekleed met allerlei dubieuze bende:
baandecoratie by
Floris Dilz, on Flickr
Laurence druk aan t werk. Ik ook druk aan t werk. (je ziet wel wie de chef is)
ontraxs crew 2 by
Floris Dilz, on Flickr
al kan de chef t natuurlijk ook zelf nog wel als de fotograaf (mn oom) er is
(wieger, ik en esmee)
ontraxs crew by
Floris Dilz, on Flickr
Esmée aan t werk op dr favoriete locje. Met fristilaarzen.
2022-09-30_12-36-00 by
Floris Dilz, on Flickr
Na n dag hard werken...
feierabend by
Floris Dilz, on Flickr
Het publiek vond ons chagrijnig baantje n tweede prijs waard! Vind ik niet slecht voor iets met zo'n thema (de eerste prijs ging naar een achtbaan uit eurodisney) (oh en fristilaarzen rechts)
tweede prijs! by
Floris Dilz, on Flickr
De baan deed t trouwens best prima. De IR-ontvanger van de afstandsbediening bleek wel al vrij snel te laag te hangen voor de hoeveelheid belangstelling die er vrijdagochtend al meteen was bij de baan, dus die heeft de rest van de beurs een meter boven de baan gehangen aan een stok. Verder is er wat twijfel over de houdbaarheid van ali-schakelaars voor de afstandsbediening. Nouja, ik doe t ervoor.
Nu weer een tijdje rustig aan thuis rommelen, baan weer es overeind zetten (ligt nog steeds zoals we hier alles zondagavond achter de deur gedrukt hebben) en dan es kijken waar we es verder gaan knutselen. Nu eerst nog even verder met neus snuiten en youtube uitspelen.