Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Metpetergaathetbeter

Bangelijk hoe het verleden ons schijnt in te halen, net echt ! 8)


Floris

mogge,

De vierassers waar ik laatste tijd aan had zitten klooien staan nu allemaal in de verf. nog wat detailgerommel en weathering... oh en de decodernummers dr op natuurlijk.
IMGP4233 by Floris Dilz, on Flickr

de schrikstrepen voorop en achterop kon ik tot dusver met schrikstrependecals doen, maar die waren nu op dus dan maar klooien met heel veel zwarte strookjes van een millimeter breed...
een beeje kloterig werk ist wel maar t gaat, dus prima. 3 locs tegelijk is dan wel veel trouwens. gelukkig wel met allemaal verschillende strepen.
IMGP4229 by Floris Dilz, on Flickr

oh ja, fauvet 71 heeft nog een ledje achter t meterpaneel gekregen, had decoderuitgangen en ruimte voor bedrading over, dus waarom niet... tis wel een goed blufdetail. Vrij eenvoudig te maken en t lijkt net of je model heel gedetailleerd is.  8)
DSC_4679 by Floris Dilz, on Flickr

Roderik

Amai, Floris. Dat ziet er schitterend uit. Je blijft maar verbazen met details!
Always be modelling!

Metpetergaathetbeter

tja je blijft verbazen zelfs nu nog na zo vele andere keren

svvander

Heel leuke loc's, met super veel details. I like!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

evan

Tja,  The sky was the limit.  Floris heeft andere grenzen blijkbaar...   :o
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

Grootmeester in Modelbouwtechnieken; dit is weer adembenemd verbluffend. Ik kijk weer met bewondering en respect naar deze fotos, en droom stilletjes weg hoe mijn modelbaan er uit zou kunnen zien als...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Alan On Track

Geweldige vondst dat verlichte meterpaneel. Dat is een detail dat ik nog nooit gezien heb bij een trein.
Modelbouw is een kunst

Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

SuSke

Nu zijn het nog mooie dingen, straks gewoonweg prachtig.

Citaat van: evan op 30 juli 2021, 07:49:16 AM
Tja,  The sky was the limit.  Floris heeft andere grenzen blijkbaar...   :o

Hij heeft buitenaardes ambities vermoed ik.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: Alan On Track op 30 juli 2021, 10:11:36 AM
Geweldige vondst dat verlichte meterpaneel. Dat is een detail dat ik nog nooit gezien heb bij een trein.

Dit bestaat bij de ESU-loc's reeds jaren maar doet niets af aan de kunde van Floris!
Zij hebben meer mogelijkheden...of net niet?  8) 8)

;)

Floris

Citaat van: SuSke op 30 juli 2021, 12:21:49 PM
Nu zijn het nog mooie dingen, straks gewoonweg prachtig.

Citaat van: evan op 30 juli 2021, 07:49:16 AM
Tja,  The sky was the limit.  Floris heeft andere grenzen blijkbaar...   :o

Hij heeft buitenaardes ambities vermoed ik.
jazeker. Ik wil toch wel minstens zo'n compensatie-piemelraket als bezos 8)

ACFI


Pierre

Prachtige locjes geworden met super veel details. Iedere keer weer een genot om naar je knutsels te kijken. ;)
Groet Pierre.