Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 september 2019, 08:48:53 AM
daar wordt je gewoon heel nederig en stil van ..... :)

Van dat laatste, daar sta ik verwonderd van  ;D ;D ;D  ;)

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

DFS

Knap werk!

Daar is menig modelbouwer jaloers op!

stoomlokje

neen, Daar worden ALLE modelbouwers jaloers op!  ;) :P

Floris

Zo, even stevig snoeien in de levensverwachting... nu ff thee en dan ff frisse neus halen op weg naar de modelbouwzaak voor een serieus bedrag aan meer verf. 8)

DSC_1492 by Floris Dilz, on Flickr

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris



Floris

...en tis alweer dag. Nouja, buiten inmiddels niet meer, maar dat moet je wat ruim zien vind ik.
Tijd voor wat te knagen en een biertje.
IMGP1337 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP1336 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP1335 by Floris Dilz, on Flickr

Metpetergaathetbeter

Stel je eens voor wat dat zou zijn mocht Floris nu Champagne, kaviaar of oesters eten  ;D ;)

Trouwens dat zwart voor je ogen was dat een gevolg van je verjaardag uitgebreid te vieren ? :)

Floris

nou, verjaardag kwam weinig van, dr stond wat bier op de planning maar t lijf dacht daar anders over, tis dan ook al heel oud. (dat lijf dan) Nouja, weerhield me niet van modelbouwen dus dan dat maar.
Inmiddels een eind op weg met details kwasten.
IMGP1344 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP1339 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP1348 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP1341 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP1340 by Floris Dilz, on Flickr

SuSke

Wel, er komt wat kleur en dus wat leven in de brouwerij..  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

tja welke superlatieven moet je op den duur nog gebruiken?ALweer dik in orde !  ;)

svvander

Echt knap hoe je het doet... elke maal opnieuw zie ik details waar ik zelf niet zou aan denken, laat staan dat ik ze zou kunnen uitvoeren op de manier waarop je ze brengt. Dit is geen amateur meer, maar een pro. Way above my league.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be