Zo, vandaag es een experimentje gedaan: echt seraing-stof, in de buurt van de cokesfabriek van een gebouw af staan krabben, met flink water en een beetje houtlijm tegen een muur aan kwasten. Merkwaardig genoeg droogt het vrij licht op, terwijl het er in het potje nog heel donker uitziet. Misschien dus minder geschikt als letterlijk seraingstof, maar het effect op een zijmuur van een huis vond ik wel overtuigend, prettig ruw en wat vlekkerig. Ik ga dr nog wel eens meer met rommelen, vind t wel grappig spul.
IMGP8566 by
Floris Dilz, on Flickr
Maar goed, dat betekent natuurlijk dat er weer een en ander in de verf stond om mee te experimenteren. Klopt, de achterkant van de rue de noidans is nu vrijwel klaar.
IMGP8580 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP8579 by
Floris Dilz, on Flickr
en om de hoek... aan de voorkant van de rue de noidans begint t ook al aardig vorm te krijgen
IMGP8581 by
Floris Dilz, on Flickr
nog meer voorkant... deze kant zie je dus straks nooit meer, daarom ben ik nu een hoop werk aan het steken in dat wat terugliggende pand, want anders komt alles straks nog een keer af en dan moet ik de keuken schoonmaken....
IMGP8582 by
Floris Dilz, on Flickr
sfeertje...
IMGP8588 by
Floris Dilz, on Flickr
Goed, dat was m weer. Morgen komt er ouderlijk bezoek dus uh ja, moet dan eigenlijk een keer met de schep door de hut, heb dat al verrassend effectief twee dagen uit lopen stellen dus uh ja, echt ontsnappen lukt dan niet meer.