Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Floris

voortaan kost het stellen van die vraag een tientje, ik ga rijk worden.  8)

ACFI

Hallo,

Dit zou niet misstaan in de Brabanthallen in Leuven op het verkiezingsweekend 2018.

ACFI

PS. Dat is dus Modelspoorexpo 2018 voor wie niet zo mee is met de politieke agenda.

Floris

Lijkt me leuk! Als de boel straks op modules staat is alles sowieso een stuk makkelijker te vervoeren, met allemaal losse gebouwen naar een expo was eens maar nooit weer, veelteveel risico dat er wat misgaat. (het is toen allemaal goed gegaan trouwens, maar er waren wel wat bijna-rampen :P)

sdz1976

Leuk dat je nu je bakken hebt, kan je lekker je compositie uitwerken  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris


Floris

Pffff dit was me het weekend wel weer.. eerst een dagje hevig klooien, oudehoeren en koffie lurken bij Martin, ondertussen even geregeld dat twee bevriende prinsesjes die toch naar utrecht zouden komen dat met een busje in plaats van een auto zouden doen, zondag de bakken opgehaald bij martin met die prinsesjes plus bus (modulebakken in een bus laden op hoge hakken schijnt prima te gaan, je moet blijkbaar gewoon graag genoeg willen), gauw bakken thuis naar binnen mikken, door naar Melanie de Biasio, maandag gauw de hele hut uitbezemen want mn ouders kwamen nog langs die avond... Ben nu eigenlijk wel weer aan weekend toe.  ;D

plaatjes:

Bij Martin op de werkbank, modules 1 en 2
DSC_3277 by Floris Dilz, on Flickr

2 en 1 met voorkleppen dr al op... ze kregen ook nog zijschotten voor transport, zo zijn het straks helemal dichte dozen die ook stapelbaar zijn.
DSC_3279 by Floris Dilz, on Flickr

4, 3 en 2 op de werkbank, met kleppen:
DSC_3280 by Floris Dilz, on Flickr

dezelfde 3 bakken thuis:
DSC_3282 by Floris Dilz, on Flickr

Inmiddels staat het grootste deel van de roestbende er al wel op, maar daar heb ik nog weinig tijd voor gehad zoals mag blijken uit het bovenstaande verhaal. Binnenkort ongetwijfeld meer daarover.  8)

loebaske


Floris

nou, met mij ook hoor! Dus als dat samenkomt...  8)

loebaske


Tja, dan kan het niet anders dan een (modelbouw) feest te worden  ;)

sdz1976

Mooie dienbladen Floris  :D

Zie daar al een prinsesje vanachter de dienbladen komen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Metpetergaathetbeter

#1422

Floris

ow das gaaf, kende ik nog niet! Ook leuk dat er buiten de torpedo's nog ander spul op die site staat, allerlei platte wagens en ander onspectaculair spul, waaronder onderstellen van die ertsdrieassers met de originele nummers er nog op. Dank!

Ondertussen nog wat plaatjes van de roestkraam op de bakken... Ik ga dr een andere keer nog weleens beter voor zitten en alle leidingen recht hangen enzo, maar t staat, daar gaat t maar om.
IMGP8072 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP8079 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP8076 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP8080 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP8062 by Floris Dilz, on Flickr



modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be