Nou, eindelijk weer eens een weekje kunnen leven zonder de handrem dr op, lijf wil weer dus dat betekende flink doorhakken dit weekend. Morgen nog een daggie, dus benieuwd wat daar uit gaat komen... hier vast even de tussenstand. Omdat ik nu weer hard ga loopt de planning meteen achter op mijn tempo: had op werk geregeld dat ik wat extra styreen kon mee bestellen voor de ertssilo, dat zou volgende week geleverd worden... maar ik wilde dit weekend al silo bouwen

dan maar voor wat meer geld wat styreen regelen hier in utrecht, dat pak van volgende week komt toch wel op.

Hier even dezelfde foto als vorige keer maar dan met voortgang.
DSC_1966 by
Floris Dilz, on Flickr
het is toch wel een flink ding... en dan mist de hele dakconstructie met onduidelijke hutten bovenop nog. Morgen? hmmmm

DSC_1967 by
Floris Dilz, on Flickr
oh wat was beton vroeger toch lekker makkelijk, toen ik gewoon glad styreen acceptabel vond als beton... Ben wel heel benieuwd hoe dit gaat ogen met wash/drybrush enzo.
DSC_1956 by
Floris Dilz, on Flickr
Oh en het watertorentje op de hoek... het stond echt letterlijk bovenop de steunmuur, volgens mij gewoon een bakstenen koker met een metalen waterbak erop. Een stalen koker als onderkant lijkt me onwaarschijnlijk (kon geen watertorens met zo'n constructie vinden, watertorens met stalen onderstel zijn eigenlijk altijd open), beton kan eventueel maar wat ik op deze foto zie, dat kleine hoekje dat je ziet onder de lopende band door, das vrij donker en egaal. Ik hou het dus op baksteen.
silo uiteinde by
Floris Dilz, on Flickr
eigenlijk raar, ik zou zeggen zet dat ding op een paar stalen of betonnen poten, zeker als ie zo op de rand staat, maar goed, als t zo was was t zo, ga ik niet mauwen verder. Snoeiharde mockup van een pleerol en een flesje soldeervloeistof... zoiets zal t wel gaan worden denk ik, verhoudingen vind ik wel kunnen zo.
DSC_1959 by
Floris Dilz, on Flickr
Nu maar es pitten.