Vandaag even een oude foto die me destijds niet zo best beviel opnieuw gemaakt... nu meer op t licht gelet en er is een stukkie meer af natuurlijk.
IMGP7394 by
Floris Dilz, on Flickr
En omdat de boel er toch stond meteen wat ingezoomd
IMGP7396 by
Floris Dilz, on Flickr
Oke, ik heb absoluut niet te klagen over mn uitzicht hier in huis, aan het amsterdam-rijnkanaal met hele dag schepen die langskomen en zo, maar zit me zo voor te stellen hoe het zijn als je uit je raam zou kijken en je zou dit zien:
IMGP7398 by
Floris Dilz, on Flickr
En dit is dan nog als het zonnig en vrolijk is. Op zo'n intens grijze druilerige dag, als alles glimmend en donker is van de nattigheid en er nog van die grote druppels van de dakrand voor het raam langs naar beneden vallen... raam een stukkie open zodat het binnen lekker klam, kil en onaangenaam wordt, vleugje vage industriedamp van buiten... heerlijk.

Ondertussen ook nog wat kleins zitten knutselen, had een etswerkontwerpje verkloot op t werk, niet zo blij mee maar goed, niets aan te doen. Ondertussen lag er dus wel een etsplaat zonder bestemming met een hele hoop laddertjes, dus die in stukken geknipt, bende plankjes op maat gefreesd en die ertussen gelijmd, wat blokjes styreen en onduidelijke rommel erop en een fijn industriekleurtje... nu de rommel een kleurtje geven en wat weatheren.
DSC_0303 by
Floris Dilz, on Flickr
Geen idee waar ik ze ga zetten maar dat zien jullie in Leuven wel