Dank allen!
De ertssilo wordt het volgende grote project denk ik, maar eerst nog allerlei klein gekremmel dus dat kan nog wel een paar maanden duren... Tis zo'n soort betonnen badkuip op pootjes als er
hier in frankrijk nog staat, maar dan met een veel hogere bovenconstructie erop.
Hier op de achtergrond staat ie:

Das ook meteen vrijwel alle informatie die ik van dat ding heb, maar ik maak dr wel wat van.
Ondertussen hier weer allerlei gerommel: wat klodders verf hier en daar, allerlei klein frut, op het oog geen woeste voortgang maar toch allemaal onmisbare dingen.
Deze elektrakasten moeten blijkbaar nog even blijven staan...
DSC_0001 by
Floris Dilz, on Flickr
verder heeft de toren met lopende band weer wat aandacht gekregen. Subtiel beetje kleur, beetje drybrush en gerommel enzo....
IMGP6992 - Copy by
Floris Dilz, on Flickr
de rollers waar ooit de lopende band overheen liep hebben nu een wat feller roestkleurtje dan de rest...
IMGP6995 by
Floris Dilz, on Flickr
Verder de kerstboom met leiding van de vorige keer in de bekende rijst-met-krentenverf gezet... verdere weathering komend weekend, of een andere keer...
IMGP7000 by
Floris Dilz, on Flickr
en omdat het zomer is nog even zo'n fijne cliché zomerfoto met zonnegloed en bokeh enzo. Voor de afwisseling eens zonder koude biertjes en hete madammen erop.
IMGP7005 by
Floris Dilz, on Flickr
Uiteindelijk wordt dit natuurlijk meer het sfeertje, maar goed.
IMGP7002 by
Floris Dilz, on Flickr
Tot volgende week maar weer!