Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Floris

Hahaha nou dat vond de maker geloof ik niet.... Die graffiti is trouwens gewoon 1:1 hoor, ergens tegengekomen in een leegstaande vleeswarenfabriek.

OlivierV

Begint er nogal imposant uit te zien Floris!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Leuke grafitti - lijkt me geestig om ergens als decal aan te brengen  ;D

Citaat van: OlivierV op 24 mei 2016, 10:05:34 AM
Begint er nogal imposant uit te zien Floris!

Zeker weten !  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Floris

grrr. Wil ik na eindeloos veel smoesjes (eerst ziek, daarna beurs in Polen met het poolse baantje etc) eindelijk weer es wat laten horen hier, paar plaatjes geschoten van de voortgang want er stond en fijn avondzonnetje binnen, doet flickr het niet. Nouja dan maar met de foto-emmer. :-X

Goed, de vorderingen! Het kaalgetrokken hoge ding met transportbanden is de laatste tijd helemaal afgewerkt en vandaag in de verf gezet. De roestkleurige bende van de vorige ker ook... Ook is de transportband naar de top van het torentje inmiddels klaar en ook maar meteen in de verf gezet, omdat ik toch bezig was zijn er gelijk wat stukken roest van de vorige keer in hun definitieve kleur gezet. Weathering is allemaal nog niet klaar, maar t idee is er aardig ;)
De methodes zijn weer hetzelfde als altijd, wat dat betreft weinig nieuws te melden...

Eerst maar es min of meer hetzelfde plaatje als vorige keer...










In de kop van het torentje is genoeg te zien...













dat was m weer voor deze week!  8)

loebaske


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Lucaslolman


mark7758

Geweldig. Alsof ik er gisteren nog doorheen liep. kuch kuch kuch. (Vanwege de slechte lucht aldaar)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

sdz1976

Is altijd smullen bij jouw beelden 8)

Toch wel indrukwekkend he, al die flinke bouwsels bij elkaar.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Metpetergaathetbeter

dat is modelbouw van de bovenste ....eigenlijk ver boven de bovenste plank ! 8) ;)

stoomlokje


3rail

Wat een oude roest zooi, ik snap niet dat je die troep op je baan wilt hebben. :D :D

Maar het is wel erg knap gemaakt, ga zo door.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 juni 2016, 23:39:30 PM
dat is modelbouw van de bovenste ....eigenlijk ver boven de bovenste plank ! 8) ;)

moest bij de 1e foto toch es goe zien of het geen photoshop was (tot ik de boekenkast zag).
damn, dit is echt wel pure vakmanschap
Greetz

Thommy