Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

DFS


Gerolf

Erg mooie modellen  8)  :P
Is alles in één keer gegoten, of zijn het verschillende samengekleefde onderdelen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Floris

de bak is een stuk, de asbalansen en nog wat ander klein frut zijn er los onder gelijmd ;)
Zoals het er nu uitziet zijn deze wagentjes aardig te produceren dus als er genoeg belangstelling is...  ;)

PeterVG

Mijn staalfabriek zou graag deze wagentjes ontvangen in de spoorbundel. Hier zit dus iemand te duimen om wagentjes in kitvorm te kunnen bestellen.

Floris

Als de wagens echt in productie gaan worden ze denk ik kant en klaar geleverd. Is er weinig belangstelling, dan is bouwpakketten eventueel een optie.

Op dit moment is informatie over opschriften wel een puntje, ik heb die ene fabrieksfoto nu, maar geen nummerreeksen of opschriften uit de computernummerperiode... Dus wie daar op wat voor manier dan ook mee kan helpen, graag!

Alex


Floris

Nou, jullie willen niet weten wat een gezeik het was maar ik heb een huis!
Hier vast een plaatje van waar er verder gebouwd gaat worden aan het luikse gebeuren (als ik daar weer tijd voor heb  :-\ )

Andere mensen noemen zo'n hok van 10 bij 4 weleens abusievelijk "living" of "woonkamer" maar het is natuurlijk veel geschikter voor modelbouw. Een bank en een TV passen ook wel in een hokkie van 3 bij 4... 8)

Metpetergaathetbeter

je gedachtengangvolgende is er geen mevrouw Floris ?  ;D ;)

loebaske

#369
Heb ook zo een vermoeden of mevrouw Floris woont op de bovenverdieping...

Tjalling

Fijn dat het je gelukt is!
Mooie hobby-ruimte.

Zie ik daar een Wunderbaum bij het raam staan? :o

Groet,
Tjalling
 

Kautenbach


sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Rangeerduivel

Citaat van: Floris op 22 oktober 2015, 16:53:59 PM


Moest onze modelspoorclub al over zo'n ruimte beschikken zou het een heel verschil zijn,
Met of zonder ''mevrouw'' (wat trouwens niemands zaken zijn! ::))

;)