pfoe, even weekje griep, afgelopen weekend een tentoonstelling met het poolse spul en de zaak ligt zomaar een week of twee stil... Maar goed. Mn gereedschap zit nog ingepakt (als ik ergens sta met een baan heb ik altijd genoeg spullen bij me om zowat terplaatse een loc te bouwen, al heb ik dat alles tegenwoordig gelukkig nooit meer nodig maar je weet maar nooit) dus maar eens zien wat er nog overblijft aan klusjes waar ik nu even rustig aan kan prutsen zonder teveel ambitie, want los van missend gereedschap is de concentratie dr ook niet echt. Het was in elk geval een leuk weekend, zeker omdat we dit keer het naar stoomlocs snakkende publiek steeds met dit ding konden lastigvallen:
sa108 002 stefanowo by
Floris Dilz, on Flickr
maakt ons toch al intens grauwe en niet leuke baantje nog wat troostelozer.

Voor vandaag maar verder de bak met losse troep vullen, wat willekeurig gietwerk dat over was op het werk (geloof dat het stukken schip zijn) in de roest en bladderverf zetten, kan wel door voor vage stukken machine ofzo... Heb nu al een aardig doosje met voorgeschilderde pallets, stoelen, flessen, kratten, autobanden en allerlei nondescripte rotzooi. Mag nog veel meer bij, dus laat ik maar es kijken om hier een gewoonte van te maken

DSC_0359 by
Floris Dilz, on Flickr