Terwijl wieger meters maakt zit ik nog steeds op dat ene fabriekshalletje te prutsen... (wat hij hier laat zien is ongeveer een meter aan gebouwen, waar ik nu mee bezig ben past ongeveer op een A4tje...) Ik zal blij zijn als ik straks ook de ruimte heb, nog een maandje wachten tot ik kan verhuizen!
Ondertussen wil ik mn halletje voor die tijd wel zo'n beetje af hebben en dat is eigenlijk nog best doorwerken, er zit zoveel op en aan...
Inmiddels heb ik een set elektrakastjes en afsluiters en andere rommel gemaakt die ik nu in aardige aantallen aan het gieten ben, ik kon dus verder met al het kleine spul. Omdat alles uit elkaar moet kunnen om de zaak te kunnen schilderen straks nogal een rotwerk, voor het maken van een nieuwe leiding ben je steeds een kwartier bezig het los in elkaar gestoken bestaande spul min of meer recht te zetten... Op de foto's zit er hier en daar nog wel het een en ander wat vaag in elkaar maar straks als de boel in de verf staat en vastgezet kan worden los ik dat wel op. Ik denk dat ik er voor het spuiten niet veel meer aan ga doen, er kan misschien nog wat extra rommel aan en op maar dat kan na het spuiten ook wel en al dat losse leidingwerk dat steeds uit elkaar valt begint me een beetje ongericht agressief te maken inmiddels.

Goed, plaatjes!
IMGP6047 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP6048 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP6052 by
Floris Dilz, on Flickr
zo'n openstaand kastje met wat gemolde draden eruit vond ik wel sfeerverhogend... had eigenlijk ook open kastjes met half gesloopt binnenwerk moeten afgieten. Aan de andere kant, die dingen zijn 3 millimeter groot ofzo, het moet een keer genoeg zijn...
IMGP6056 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP6057 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP6067 by
Floris Dilz, on Flickr
En nog even wat bestaande foto's min of meer nagemaakt... Ik heb niks exact tot de millimeter nagemaakt, gewoon links en rechts wat elementen eruit pikken, een beetje het sfeertje nabouwen zoals het me het beste uitkwam... geen echte zoek-de-verschillen-plaatjes dus maar het sfeertje zit er straks wel leuk in denk ik.

IMGP6060 by
Floris Dilz, on Flickr

IMGP6061 by
Floris Dilz, on Flickr

IMGP6064 by
Floris Dilz, on Flickr
Dat was m weer! Volgende keer hopelijk wat kleur hier en daar. Niet teveel natuurlijk, het moet niet te gezellig worden allemaal...