Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

sdz1976

Kom vrijdag al even op je vingers zien, als je der dan al bent :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Floris

Zo, beetje nieuw groenfrut. Alleen het mos heeft er nog duchtig zin in, de rest gelooft het verder wel voor dit jaar...
IMGP7421 by Floris Dilz, on Flickr
IMGP7422 by Floris Dilz, on Flickr

loebaske


Bewonder jou bouwkunst, vooral als je al de foto's bekijkt die hier reeds de revue hebben gepasseerd en daarmee bedoel ik al de details
die je ziet, soms lijkt het er op dat je montage handleiding heb, je moet er maar aan denken om bvb eerst daar een beugel(s) te plaatsen voor buizen
te ondersteunen voor je het gebouw plaats...knap en TOP KLASSE

Floris

Nou Eric, zo georganiseerd gaat het allemaal niet hoor, ik klooi vaak maar wat... en dan achteraf de boel uit elkaar en weer veranderen, daarom houd ik de boel zoveel mogelijk demonteerbaar. Verder is modelbouw toch vooral de kunst van het zo onopvallend mogelijk al je fouten wegklootzakken.  ;D Maar fijn te horen dat het resultaat je bevalt :)

SuSke

Citaat van: Floris op 09 oktober 2016, 16:56:44 PM
...Verder is modelbouw toch vooral de kunst van het zo onopvallend mogelijk al je fouten wegklootzakken....

Een leuke definitie maar soms meer dan waarheid  ;) 8) :))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

Elke update is weer een leuke en verassende ervaring.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Herwig

#921
en in werkelijkheid her-en-der extra versierd met hoopjes en strepen wit-grijze duivenstr...,    met enkele honderden van die schattige vliegvogels ... .

Floris

Ja, die altijd net voor je smoel opvliegen zodat je je de pleuris schrikt. De geneugten van rondwroeten waar je niet hoort te zijn...  ;D

Ondertussen kom ik zojuist deze foto tegen:
https://www.flickr.com/photos/alcoalbe/16050348139/sizes/k/
staat al dik anderhalf jaar online en ik wist het niet. Nou, de watertoren is dus overtuigend gevonden, verder nog even op kauwen wat er nog meer te zien is. Verder valt toch wel op dak alles nog niet vies genoeg gemaakt heb. 8)

Stedahult

Toch is het beter om foto's te maken wanneer je 'in' het gebouwtje kunt staan   ;)

Mvh. Steef


GDE

Machtig om jullie prachtige creatie eens hebben kunnen zien op de expo. Wat een sfeer en detaillering.

Metpetergaathetbeter

nog mooier  in levende lijve, terecht iets om te koesteren en trots op te zijn, bijna modelbouw van een andere planeet te noemen ! ;)

Floris

Nou, ben net terug van de expo... moe, maar wel weer helemaal gemotiveerd en opgeladen van alle toffe reacties! Dit kon heel goed weleens de leukste show zijn waar ik gestaan heb, en dat meen ik. Dank aan allen die dit mogelijk gemaakt hebben! Erg leuk om velen van hier eens in het echt te spreken, en voor hen die niet konden gaan nog even een plaatje...
IMGP7449 - Copy by Floris Dilz, on Flickr

GDE

Zie dat wagentje met open koffer  :D zoiets doen velen niet op hun modelbaan. Dit is weeral het zoveelste detail dat jullie baan zo mooi maakt.  Tot in de puntjes verzorgd. Ik kijk er al naar uit om deze baan op een volgende expo te zien. Hopelijk op de volgende expo van modelspoormagazine  ;D

sdz1976

Heb ook genoten van het in het echt te kunnen aanschouwen!
Ook een paar fijne babbels met de bouwers gehad :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1