Zo, we gaan maar weer es verder.
Eerst nog maar wat extra buisjes, paar laffe foonfotootjes want camera is leeg en ik ben te dik om m op te laden.... Taaie tijden.
Langzamerhand heeft alles al redelijk vorm gekregen, of ja vorm... Nouja, alle belangrijke buizen zitten er, nu nog allerlei klein gewriemel er tussendoor knopen.
DSC_1822 by
Floris Dilz, on Flickr
uh ja, succes met naar de hoogovens kijken straks.
DSC_1818 by
Floris Dilz, on Flickr
deze ben ik wel fan van, komt zo lekker diagonaal door t beeld zetten. Zowaar met luxe messing steun want die is straks afneembaar dus wilde m wat sterker hebben. (helft van de afneembare zooi is gewoon styreen, want uh ja, ik bouw ook gewoon zoals ik op dat moment zin heb)
DSC_1817 by
Floris Dilz, on Flickr
en even terugkijkend naar de voorrand van de baan: behalve een leidingknoop staan er straks ook nog wat doorgezaagde gebouwen in de weg. Vanuit die gebouwen door de raampjes het terrein op kijken wordt wel een leuk effect denk ik. Links een oud kantoor, rechts een elektrawerkplaats (ooit gebouwd als iets anders, gieterijtje geloof ik)
DSC_1814 by
Floris Dilz, on Flickr
Dat was eigenlijk t werk van vorig weekend, dit weekend was t beetje slappe hap vanwege nog een dagje rond lopen vervelen in Ougree en bier drinken (zegmaar ellende verzuipen, t viel weer niet ecth mee hoeveel er weer verdwenen was daar).
Desondanks gebeurde er hier toch nog wel van alles, zo ging ik met frisse tegenzin wat verder met de freestekeningen van dat kantoor:
bureaux by
Floris Dilz, on Flickr
en vanwege geen zin in kantoor tekenen tussendoor wat 3D piemelen aan dingen die niet nodig zijn maar wel leuk: het volgende deel in de reeks ellendige hokken waar mn pa in reed. Nou, dit was ook wel echt en hok. Stukjes tape op de ruiten tot waar je ze kon opendraaien, draaide je ze verder dan donderde t raam los in de deur omdat het mechaniek compleet verroest was, dat soort werk. Nouja, hij was vast goedkoop, en goed zuinig met 900 cc. Evengoed gewoon met t hele gezin naar frankrijk in dat orgel, dan daar naar t meertje met een gigantische opblaasboot genaamd REACTOR 4 op het dak. Het bouwjaar van die boot was vermoed ik vóór 1986. Wel met vooruitziende blik gezien de kleuren van t ding (radiumgroen en cherenkovstralingblauw.)
104 2 by
Floris Dilz, on Flickr
104 3 by
Floris Dilz, on Flickr