Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM


Alberke

Citaat van: Floris op 10 april 2022, 19:54:34 PM
Dan ga jij maar even genieten van de hedendaagse opgeruimde versie.  :P
IMGP0638 by Floris Dilz, on Flickr
Veel beter, je beter dat nagebouwd! :P
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

SuSke

Dan zou het te snel gedaan zijn Hugo, en dan heeft Floris geen tijd om wat te ouwehoeren over tegenzin en onvermogen.  ;D ;D ;D

Al bij al inderdaad ongeveer hetzelfde resultaat. Alleen zou je meer plekken gehad hebben met Maskol en bovendien nog eens 2 laklagen.
Efficiƫnt bezig zou ik zo zeggen.
Je bent toch niet tegen een dead line aan het werken, neem ik aan. ::) ::) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris

Citaat van: Alberke op 10 april 2022, 20:44:33 PM
Veel beter, je beter dat nagebouwd! :P
Nog een groot voordeel aan die situatie: t spoor is ook allemaal weg, dus dat gesodemieter met treintjes waren we dan ook vanaf. Maar ik moest weer zo nodig moeilijk doen...

...daarover gesproken, lekker beetje verder klooien...
IMGP6380 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP6388 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP6378 by Floris Dilz, on Flickr

3rail

Erg mooi Floris.

Ben benieuwd naar de volgende update. ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Rangeerduivel

Wat mij steeds weer opvalt is de kunde, en vooral de snelheid van al dat schilderwerk, of plak je er gewoon RL-foto's op misschien?... ;D :-\

;)

Alberke

Citaat van: Rangeerduivel op 11 april 2022, 13:23:03 PM
Wat mij steeds weer opvalt is de kunde, en vooral de snelheid van al dat schilderwerk, of plak je er gewoon RL-foto's op misschien?... ;D :-\

;)
Natuurlijk, dat is niet echt, dat is allemaal Photoshop !
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Floris

Zo, eindstand voor t weekend want geen zin meer. Paar plukjes groen erbij als garnering... (is nog los)
IMGP6406 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP6404 by Floris Dilz, on Flickr

Tis wel lekker op weg zo, volgende keer nog wat meer viezigheid eraan enzo...

Metpetergaathetbeter

in het najaar gaan we mooie dingen zien dat staat vast !  ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Floris

zwaarste lijst, juup, uitzicht.... ik vermaak me wel. 8)
IMGP6420 by Floris Dilz, on Flickr

B_Modelbouw

Wel omslachtig om een bierblik, automatische koeler en tapper zo te vermommen als een staalindustrie...  ;D ;D ;D

Echt prachtig  :P Ik blijf er van smullen, en dan heb ik het over de realisaties, oog voor detail en kleurzetting... dat dit enkele maanden geleden gewoon wat plastieken profieltjes en nieuwzilver modeldetails waren... super
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Kautenbach

Blijft ongelofelijk mooi stukkie troosteloze zooi, prachtig, en t lijkt zo makkelijk allemaal..hulde hoor ;D

Floris

ja k zou er eigenlijk filmpjes van moeten maken met een vrolijk ukelele-deuntje en daar dan doorheen fluiten, ondertussen allerlei buiten beeld passend gemaakt spul met een lijmpistool aan elkaar blubberen. Helaas kan ik niet fluiten.  :-X

De absolute beginner